Juli bebis 2012
Hah ja det är ett bröllopsfoto i bakgrunden så egentligen är vi alla fem med på denna bilden (och Anakin två gånger)
Tack så hemskt mycket :)
Hah ja det är ett bröllopsfoto i bakgrunden så egentligen är vi alla fem med på denna bilden (och Anakin två gånger)
Tack så hemskt mycket :)
Oliver är 11 år och Rasmus är 16 år. På bilden är Matteo sex veckor.
får du mycket hjälp av killarna? tänkte för att dom är så stora, eller hur känns det att få barn med så långt emellan?! har man mer "nytta" av dom stora syskonen då? =) (kanske jag kan skaffa en sladdis om sisådär 8-10 år haha)
nyss hemkommen från extrabesök på mvc eftersom jag inte känner mig helt återställd!
min bm plockade bort några stygn och sa at jag i alla fall inte drabbats av framfall utan det är bara främre slidväggen som "slappat" till lite....knip knip knip =)
Har haft otur bara tydligen eftersom min förlossning gick lite för fort och lilleman kom med handen längst med huvudet så det tar lite längre tid för mig att återhämta mig, annars såg det jättebra ut,
Då var det dax att ta tag i fettet, har bokat in mig på core-"mamma" för oss som nyss fått barn på friskis imon kl 10, no turning back!
Jag som knappt rört på mig någonsin....
Men så har jag aldrig mått så här dåligt över min kropp förr heller....
Ahaaaa är det så Anjiali menar med kanske :p *smart brud jag e* haha!
Min lilleman äter so mest var tredje timma så jag hinner med minst en timmes träning om han e hemma med pappa :€
Färdigt :)
Här ammades runt 22.30 sen vaknade JAG klockan 7 och då höll lilleman på att vakna :) börjar nästan fundera på om han får i sig tillräckligt på dygnet nu :S
"domedagen" är här, ska åka och träna om 1,5 timme!
Knip done :) verkligen skitbra att bli påmind om knipen här varje gång :)
Grymt träningspass jag varit på:) core i mammagrupp typ, idag var min man hemma så jag hade inget barn med mig men nästa vecka ska alla tre med, fanns även ett skitbra Lekrum precis bredvid som dom två stora förhoppningsvis kan leka i medan jag tränar' känns så skönt att ha kommit igång, ska nu kolla vad mer jag kan träna denna vecka :)