Juli bebis 2012
Jag hade seriöst inte tränat på 15 år ny när jag började efter Bastian! (Eller hur många år sedan det var man hade gympa i skolan) nu har jag tränat mellan 1-3 gånger i veckan i 7 veckor! Det tycker jag är rätt bra faktiskt:)
Jag hade seriöst inte tränat på 15 år ny när jag började efter Bastian! (Eller hur många år sedan det var man hade gympa i skolan) nu har jag tränat mellan 1-3 gånger i veckan i 7 veckor! Det tycker jag är rätt bra faktiskt:)
Jag går också på mamma-core:) här hemma i kba har dom det på Friskis, har också börjat gå på afrodans och det tycker jag är jättekul...har inte vågat mig på fuegon än (som zumba typ) men det kommer la när jag förbättrar kondition och koordination :)
Jobbar idag :) är heeeelt slut! Mamma hade lilleman och kom på lunchen så jag fick mata honom i personalrummet, sen matade jag honom i bilen innan jag åkte hem :P
Mina två andra grabbar hade en stor mysdag med pappa, dom åkte tåg och spårvagn sen var dom i Frölundaborg och kollade på j20 som spelade hockey (killarnas favoritgrejer är just nu hockey, tåg och spårvagn så verkligen en toppendag! Samt att dom kom och hälsade på mig på jobbet
Trolla75: jag har ett annat jobb också så det var inte Volvo denna gången, är fortfarande irriterade över mottagandet där så jag känner inte för att åka in!
Hjälper till i Feskekôrka nämligen också så det var där jag var :) (lite lättare att hälsa på) kommer nog hjälpa till mer under föräldrarledigheten men som Bastians mage är just nu så får det nog vänta så att han kanske kan få ersättning medan jag är borta :)
Vi ska ha dop den 17:e nov och jag har sagt att denna gången bjuder vi enbart på fika! Förra gången körde vi på både middag och fika men det tog sån tid och vi hann inte ens prata med våra gäster (vi var runt 55 pers då) hoppas på lite färre denna gången! Får se hur det blir med mannens familj då hans mamma och pappa precis skiljt sig (hans pappa var här i förrgår och då sa han att han fått hem papper om att skilsmässan var färdig så det är VÄLDIGT färskt :S
Ah :) qvirist har verkligen rustat upp hos sig på senare år :) väldigt fräscht och fint!
Vi skrev på inbjudan att det bara bjuds på fika och kaffe! Ska beställa tårta sen bakar jag drömrulltårta och så köper jag nog några hårda kakor och Mariekex som mina ungar gillar :) thats it!
Men ingen brådska här, 5 veckor kvar till dopet!
Suck, lillemans bajsstory fortsätter. På 1 månad har han bajsat 2 gånger :S fått massa "uppdrag" av bvc's barnläkare vad jag ska göra men imorse ringde jag Barnmottagningen själv istället och fick tid imon, självklart bajsade Bastian efter det men nu vill jag att dom kollar upp hans mage! Första 8veckorna var hans mage som den ska sen började den Knasa och sista dagarna har han haft ont och jag har fått bära runt på honom hela helgen för att ha inte ska gråta och skrika! Hoppas dom kan se vad problemet är imon... Min stackars lille pojk :(
ojojoj det blev änna bajsfest såhär på eftermiddagen! han bajsade ju i förmiddags för andra gången på en månad men nu fick han till en omgång till på samma dag, är nästan chockskadad här :P
kan tänka att det finns en del att få ut efter en månad med två bajstillfällen innan, det var ÖVERALLT och mycket bättre konsistens på det...men ändå bäst att kolla med barnmottagningen imon!
Sitter på Friskis och inväntar ett afrodans-pass som börjar klockan sju :) vi har mamma-barn gympa (eller mamma-core med barn) på torsdagar kl 10 :) det e jättekul med jättemycket mammor!