Juli bebis 2012
Emmizen80 skrev 2012-10-03 09:15:14 följande:
Sajo: jag hade valt att flytta, trots att man skulle flytta inom några åt. Detta pga att det hus ni ev köper nu, får ni köpa billigt av dina föräldrar. När ni släpper ut det på marknade om några år gör ni troligtvis en liten vinst på det, vilket kan innebära att er "kontantinsats" till det hus ni vill köpa k Kungsbacka kan öka. Samt som Hanna sa, bo större är sjukt skönt. Som jag skrev ovan flyttade vi från 2 rok till 9 rok för tre år sedan, vilken skillnad!!!!!
vi bor ju i bostadrätt idag som vi hoppas kunna göra lite vinst på med nu och sen liksom fortsätta med det i nästa i så fall....jag veeeet jag är sjukt sugen på att flytta trots att det är dit men karln är inte övertygad.
det som gör mig mest orolig är att en förskolan där inte ska vara lika bra som den grabbarna går på, vi är så jäkla nöjda med den! har hört att den ska va bra där ockås men just nu går dom på ett "bilingual"-dagis där dom pratar både svenska och engelska....synd om dom ska "tappa"det
jag vill verkligen ha storleken på det, och det faktum att man får en altan och lite gräsmatta där man kan ha en barnpol på sommaren eller kanske en studsmatta..