Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Ang bajs, min bebis bajsar inte längre varje dag. Har varit typ tre dagar emellan nu ett tag. Har era samma bajsvanor?

• EllaBella02

3 månaderskoll igår. Blev ingen vaccination eftersom hon är förkyld. Fick ny tid för den. Min lilla tös är nu 59,5 lång. Huvud 39 och vikt 5.705 kg : ) Jag kunde sluta med Minifom sa hon men skulle fortsätta med Semper mag och tarm.

• EllaBella02
    HannaVirrpanna skrev 2012-09-25 11:39:58 följande:
    Ellabella: men så sjukt! Våra är precis lika stora igen! :) fast din är en månad äldre! :) haha!

Ha ha ha, de följer sin kurva perfekt alltså : )
  • EllaBella02

I helgen hade vi dop för tösen och allt gick bra. Hon var sååå duktig!! Avslutar dock helgen på tråkigare sätt : ( hämtade posten och fick svar på mitt cellprov. Det visade misstänkt cellförändring och jag har fått en ny tid för utredning. Blir så ledsen och rädd. Har gråtit massor idag och tänker på min lilla bebis. Vill ju inte visa henne att jag är ledsen : (

• EllaBella02

Min tös är 15 veckor och jag tycker inte jag har fått några rutiner ännu direkt. Försöker att få lite struktur på det för jag tror hon mår bättre av det men här äter vi ofta varannan timme fortfarande och sover ganska oregelbundet och framför allt bara typ en timme i taget på dagarna. Tack alla ni gör peppen om cellförändringar. Är fortfarande livrädd men jag måste ju ta mig samman lite.

• EllaBella02

Ja, jag tog prov hos barnmorskan som visade misstänkta cellförändringar. Ny har jag fått en ny tid där de ska ta nytt prov och virusodling ich kanske titta med mikroskop stod det. Det bästa är också att jag missade mitt när jag var 29 : ( Usch... Ska försöka att inte tänka på det men mestadels tänker jag att jag är så rädd att det skulle hända mig någonting så man inte får vara med sitt barn : ( usch .... Nä jag går försöka att inte tänka på det mer ...

• EllaBella02

Vi har sovit rätt bra i natt! Somnade vi halv 8 och vaknat 2-3 gånger för att äta. Vi är vana att öra varannan timme på nätterna också fortfarande : )

Svar på tråden Juli bebis 2012