Juli bebis 2012
Idag fick vi vår spruta också och min tös hade 37,8 nu på kvällen. Har era fått feber?
Idag fick vi vår spruta också och min tös hade 37,8 nu på kvällen. Har era fått feber?
Var era hängiga också? Min tös är rätt så loj : (
Min lillas temp har gått upp till 38,4 nu : (
Nu ger jag Alvedon
Allt skulle vara i ett inlägg : ) Har gett stolpiller och ska ta tempen igen snart : )
Tempen gått ner till 38,1.
Har inte haft högre feber än 38,6 sedan vi tog Alvedon. Har tagit temp typ varje gång vi vaknat varannan timme. Nu på morgonen hade hon 37.7. Ger ingen Alvedon om det inte går över 38,5 eller att jag märker att hon har ont. Får se vart febern tar vägen idag. Dumma spruta : (
Ja, vårt bajseri ändrades också för några veckor sedan. Tror jag skrev om det då. Nu bajsar hon typ var tredje dag kanske. Men hon verkar nöjd och det är väl det man får gå på. I början när hon var liten och jag hjälpte några gånger så låg hon ju och tog i och var irriterad men inget bajs kom. Jag helammar ska tilläggas.
Jag har tänkt amma så länge det går och börja med smakportioner vid 4 månader för att kunna ta det i lugn takt tills se bör få i sig ett helt mål vid 6-7 månader, eller när de börjar krypa ordentligt sa de på BVC. Kommer börja med ett knappnålshuvud typ.
Jag bakade också allting inklusive tårtan till vårt dop där vi var ca 60 pers och det gör jag aldrig om : ) Aty baka så mycket med en 3 månaders bebis var inte att leka med : )