Juli bebis 2012
Jasså, så gjorde dom -07 också med lillasyster, mörkt rum med tvskärm, läkaren var väldigt pedagogisk och visade oss med ul:et... Märkligt att det ska vara så olika?
Jasså, så gjorde dom -07 också med lillasyster, mörkt rum med tvskärm, läkaren var väldigt pedagogisk och visade oss med ul:et... Märkligt att det ska vara så olika?
Caspian blir 8 veckor i dag! Tycker tiden går på tok för fort.
Jag var ju stor redan då jag plussade det sitter fast graviditetskilon efter de två tidigare...
Men nu har jag två envisa kilon kvar till senaste inskrivningsvikten. Men sen har jag ca 20 kg till som ska BORT!
Men det är bara att fortsätta å kämpa!
Har alltid fått höra att man går ner av att amma, men det funkar inte för mig i alla fall!
men gubben sa att man bränner ca 500 kcal/ amning och det låter ju bra!?
Kniiip
Ok, jag är nog väldigt bortskämd här, nu somnar Caspian runt 22-23 och sover till 6-7, somnar om direkt efter mat, sen ligger vi fram till 10-11 utan problem. Jag är ju en nattuggla så inte mig emot ;)
Libe- jag ammar och äter lchf och har ätit det hela graviditeten dock något åt det liberala hållet... Jag tycker det funkar kanon!
Idag blir Caspian 2 månader, helt galet vad fort tiden går!
I morgon har jag tänkt ta med mig barnen och åka till Ullared! :)
Håll tummarna!
Han verkar ha drabbats av seperationsångest eller nått? Han kan inte sova själv på dagen utan måste ligga på min arm och går inte detta så skriker han för att han är övertrött!
Bärselen åker med i morgon, räddaren i nöden!
Även om han har svårt att sova själv på dagen, sover han själv i sin säng hela natten !
Millifjor- låter härligt! ;)
cattiwik- efter sista amningen så brukar han somna vid bröstet, men vaknar när jag bär i lägger ner honom. Men då är han så trött att ögonen går i kors, brukar få ett leende sen så somnar han, mitt lilla hjärta.
Idag, blir en heldag på Ullared! :)
Har ni nått bra tips på vad man ska köpa?
Jag åker mest dit för stora tjejen har studiedag och hon vill köpa en väska!
Haha det kommer bli en dyr väska! ;)
Julklappar!? Hmm mina barn har inte vart snälla i år... ;)
Jo jag ska nog köpa en eller två...
Tänker nog bunkra med tandborstar, tandkräm, maskindiskmedel... mm.
Har dom Liberoblöjor?
Äntligen framme! Verkar vara mycket folk tyvärr!
Tack för tipset om stolen