Inlägg från: Trolla75 |Visa alla inlägg
  • Trolla75

Juli bebis 2012

Är vi (jag i anjiali) ensamma om att vara oersättliga?

Lilleman känner direkt på sig om jag smiter ut, det tar mellan 5-10 minuter så är han i klimax och otröstbar för stackars pappa... :( och han i sin tur stressar säkert upp sig med, det gör ju knappast saken bättre.

Just nu är tutten Caspians ALLT!
    Tröst, sömn, mys och bus...

• Trolla75

Froggy och skruttan- har ni testat Pantotensyra (vitamin B5)? Det kan vara så enkelt att ni har brist på den?

Hoppas inte telefonen klipper meddelandet igen!!!

• Trolla75

Då har vi prickat in oss ganska bra på 22, då är han så söt! Ger mig ett jättrtrött leende och så somnar han.
    Men nu har jag vart dum och låtit honom sova jämte mig på natten för att jag ska slippa behöva gå upp. Men det har resulterat i att han vaknar tidigare och oftare så mellan 3-9 åt han säkert 4 gånger o nä, så vill jag Inte ha det!!!
    I kväll blir det till att sova i egen säng!

Nu har han tvingat ner mig i sängen igen, han ska sova på min arm och hålla om tutten... Skulle jag försöka smita upp vaknar han o storgråter...

Nu har jag en massa andra saker att göra, har inte riktigt tid med det här...
    Har sålt en massa urvuxna kläder på tradera... :)
    Och nu ska det packas! Så jag måste komma i gång känner jag! Har försökt lägga till honom mjölkhanduken men det är som om de små fingerspetsarna känner av att jag är borta...

• Trolla75

anjiali- hejja hejja! Jo det är väl här det har pratats om VV.
    Jag testade för typ 10 år sedan och det gick väl bra, men värre blev det när jag slutade... :(

Jag måste hitta motivation och börja ordentligt med min lchf igen. Njutningsmetoden är min grej!!!
    Veckorna går bra! men varje helg trillar jag dit på den förbannade Coca Colan... Blir så arg på mig själv! Men det är belöningssystemet i hjärnan som motarbetar mig!

• Trolla75

Caspian somnade om i sin säng efter andra amningen, tänkte smyga upp och äta frukost själv för en gång skull... I stället för att själv somna om o sova bort halva dagen...

Jag läste den sorgliga bloggen i går, vilken obeskrivlig smärta!
    Sambon frågade vad jag gjorde och blev nästan arg, "läs inte sånt!"
    Ja, jag beklagar det fruktansvärda som hänt!

Svar på tråden Juli bebis 2012