Juli bebis 2012
Igår fyllde vår lille Dante 1år! <3 Han var som en solstråle hela dagen! Här fick han ett paket som hans storasyster hade slagit in själv.
Grattis till alla andra små ettåringar!!

Igår fyllde vår lille Dante 1år! <3 Han var som en solstråle hela dagen! Här fick han ett paket som hans storasyster hade slagit in själv.
Hej igen alla! Vi var på ultraljud igår och allt såg fint ut! Vi väntar en liten flicka
Tack så mycket! Jag fick ett nytt datum nu: 23e December. Haha kanske inte den bästa tiden att fylla år, precis innan jul.. Men vem vet, mina andra två småsnuttar har ju kommit i exakt vecka 35.. Så vi får se
Dante har sovit så dåligt på senare.. Antagligen mycket beroende på seeeg tandsprickning. Han har bara två framtänder i underkäken och en liten "halv" framtand i övre.. Men inatt sov han hela natten! Skööönt :) Behövdes kan jag säga!
Han sover middag en stund efter lunch.. Sen lägger jag honom för kvällen vid 20:00.
Dante börjar inte på dagis förrän om några år. När han är runt 4 börjar det bli dags
Galet vad tiden går.. Leia är redan 5 år och Dante känns så stor nu och snackar och pekar heeela tiden! Och i December blir vi ju ännu en till i familjen! Kan knappt fatta att jag snart är trebarnsmamma!
Grattis till bebisen enilorac!!! Har själv en liten bebis i magen som kommer i December!
Min lille Dante sover så fruuuktansvärt dåligt.. Han vaknar hela tiden med säkert tio min mellanrum.. Känner mig helt färdig.. Höggravid och inte få sova ett smack är ingen hit.. Han sov ju hela nätter tills han var ca 5- 6 månader.. sen började eländet. Har nu fått tid till allergitester o ska se om det är det som spökar.. Dom ska testa mot mjölk, ägg, hund osv..
Hoppas i övrigt att det går bra för er alla här!
Grattis till dig oxå Cattan!!! Jag missar så mycket här haha. Är inte inloggad så ofta mer.
Ja jösses tiden går snabbt o snart dags! Det är allt lite läskigt denna gången när det inte var så längesen jag födde sist! Har inte riktigt hunnit "glömma" smärtan :D Ska bli jätteroligt att få en tredje liten plutt :)
Jag bestämde mig igår för att avvänja Dante från nattamningen som gått helt överstyr (han vill ju snutta var 10e min heeeela natten..) Har ju inte sovit nästan alls på flera månader.. Har bara suttit upp i sängen med honom i famnen hela nätterna.
Jag stod och vaggade och pussade honom hela tiden och nynnade på hans favoritsånger. Han försökte dock dra sig ner mot brösten flera ggr men jag lade hela tiden upp honom med huvudet på min axel. Efter c:a en timmes skrik efter tutte igår kväll somnade han tillslut i min famn. Jag lade föriktigt ner honom i sin säng. Sen sov han i hela FYRA timmar! Så länge har jag inte fått sova i sträck på huuuur länge som helst :) Han vaknade efter fyra timmar men jag gjorde bara samma procedur igen och sen somnade han och sov ytterligare nån timme! Ikväll gjorde jag samma sak men nattningen gick betydligt fortare! Är så glad :)
God jul på er alla!
Jag vill oxå berätta att min lilla prinsessa föddes i lördags den 21/12 kl 12:04! 3600g tung och 49cm lång! <3
Tack så så mycket!
Fru Sandra! Ja tiden går ju så fort att man knappt hinner vänja sig vid tanken! Inte långt kvar för dig alltså :) Lycka till!