Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Sajo : det borde ju rena rama bajskalaset sen :0 !!!

M brukar bajsa varje fm några gånger. Igår hoppade hon över detta och jag väntade hela dagen . Inga 15 dagar här inte.

Milea ska ha med handen i munnen när hon ammar och den andra handen trycker hon med som en kattunge på bröstet ( vet ni vad jag menar med det ?). Lite struligt blir det och kladdigt.
    Jag njuter blöjbyten och allt som rör M. Vill helst inte dela med mig . Får redan panik över att tiden går så fort.
    Sen när det blir "riktigt" bajs så är det inte lika roligt :-/

• anjiali

Grahnkotten : Milea somnade också innan sju :-/. Ska snart gå och lägga mig för att få sömn.

Sajo : pratade precis med min goda vän vars bebis inte bajsat på 12-13 dagar. Igår kom det. Med besked !!! Efter mag massage sprutade det ut på skötbordet, kompisens kläder och väggen . Bebisen var mycket nöjd och min kompis har lärt sig att ha skyddskläder till nästa gång :D. Ett het tips till dig.

• anjiali

Sajo: vilket dilemma :-/. Vet inte hur vi hade gjort. Det beror ju på hur trångt det är och hur mycket ni besväras över det. För och emot lista ??? Kan det funka ???

• anjiali

Jag tror inte jag hade orkat flytta och veta att vi inte skulle stanna. Men det är ju jag det

• anjiali

Låter mycket lockande Sajo . Älskar att ha trädgård. Speciellt på sommaren med sköna grillstunder och barnen gungar, badar och hoppar.

• anjiali

Å vad är det för typ av rörelser ??? Finns det någon bra länk man kan titta på ? Låter jätte mysigt med massasge.

• anjiali

Känns som jag ammat i 24 h i sträck. Helt slut och vill sova men Milea bara knölar. Hon Sov inte mycket under gårdagen heller. Korta pass och ofta. Hon var missnöjd och hade korta stunder då hon var nöjd. 11 och en halv vecka är hon. Är det en fas och tillväxtperiod ????

• anjiali

Skuttare : å hoppas fasen är över snart :-/. Huvudvärk och utsugen. Å ja hon är pruttig tidig morgon. 5.30 var nog klockan när natten var över.

Svar på tråden Juli bebis 2012