Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Vikt väktarna har en vänner funktion. Undrar om vi som äter vv kan mötas där på något sätt ??? Så slipper ni andra vara med i Vårat point snack och vi kan prata bebis och annat istället . Jag heter Milea12 på vv.
    Men tills vidare frågar jag här...:-/
    Har inte ätit mina bonus p. Sista dagen idag och imorgon är det viktdag. Känns inte så lockande att smacka i sig dem nu. Hur gör ni med bonus p ??? Äter ni dom och äter ni alla ???
    Känner mig rätt hungrig det senaste så jag borde äta dom men på nått dumt vis så vågar jag inte

• anjiali

Milifjor: vi har det lika :-/. Hatar bilstol och vagn. Sover på sin höjd 30 min i sträck. Försöker få kompisar att komma hit istället. Känner mig också rätt låst. Hade trott jag skulle kunna gå långa promenader och gå på mamma barn gympa. Men det funkar inte. Å mina kompisar som fått barn i Göteborg kan jag inte åka till.

12 veckor på måndag och denna tösen sover som en kratta :-/.

Har tappat ca 2 kg på två veckor. Lite mindre.

• anjiali

Har en trikå/bomull sjal men den börjar nog bli för liten. Har funderat på vävd sjal .

Idag har M sovit tre X 30 min Max. Hon tittar med stora ögon på omvärlden. Men snart flippar det väl ut :-/... Hur svårt som helst att få henne att somna !

• anjiali

Hurra hurra hurra, efter så många knöliga nätter kom M på att det går sova lite längre. Somna 19 och vaknade nu . Nu hoppas jag hon inte glömmer av detta till nästa natt. Jag behöver denna sammanhängande sömn.

Hua vad jag åt en massa igår. Hade fest för mamma som gott i pension. Tre rätters mumsig mat. Har definitivt gjort slut på alla bonuspoints denna vecka. Ingen träning har det blivit heller. Tur att Kilorna inte går någonstans, :p. Imorgon blir det back on track !

• anjiali

Frusandra: så har vi det jämt :0
    Än värre nu när vi närmar oss tre månader. Haft helgen full och hade gärna önskat lite mer sovande bebis !

• anjiali

Efter helgens svullnade har jag svårt att motivera mig till att äta alla mina points idag. Har under helgen kanske förbrukat alla bonuspoints. Har inte riktigt kontrollerat men ätit godis, tårta och vin. Plus en massa mat (lax).

Hoppas inte det påverkar vikten för mycket :-/...

• anjiali

Trolla: tror den klipper om man lägger in tecken som inte är bokstäver. Var det så ?

AKT83: känner väl igen mig när vi fick vårat andra barn. Tre år mellan de äldsta. Äldsta kissade ofta ner sig och jag sov så dåligt. Min vändning kom vid bättre sömn och att jag började träna. Men det var nog när hon var runt halvåret. Kan säga att det finns en anledning till att barnen är sex och nio år innan vi skaffade denna lilla skrutta.

Hur tänkte biologin med sömnen under småbarnsåren ??? Det är ju då om någon gång man behöver ett jäkla tålamod och sömnbrist hjälper ju inte till :-/.

• anjiali

Ellabella: tre av mina vänner har haft cellförändringarna och för alla har det gått jätte bra. Förstår din oro, jag hade också blivit orolig. Men det kommer gå bra !!! Det upptäcks ju i tid. Kram till dig

Svar på tråden Juli bebis 2012