Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Ps trolla75: min mamma var där i förregår och köpte en träningsjacka och en träningsmatta till mig. Jätte bra .
    Å lycka till med dagen !!!!!!

• anjiali

Var tvungen att googla bombostol eller vad den nu hette . Står att den kan användas från det att de kan stödja huvudet. Typ nu då ???? Känns lite tidigt, eller ???

• anjiali

Frusandra: skönt att det inte var röntgen ! Synd att du behövde oroa dig .

Jamtlandstuss: måste vara en lättnad att fått besked och att det inte var något hemskt. Glutenintolerans går ju att leva med även om det blir en stor omställning.

Funderar själv på vad det är med min mage :-/ har inte haft en fast avföring sen hon föddes tror jag. Kämpar med vikten, promenerar varje dag i ur och skur, simmar en gång i veckan, äter normal mat och tar inte extra portioner, inget fika eller skräpmat.
    Vad händer !!! Jo jag har gått upp ett och ett halvt kilo som jag var överlycklig över att gått ner med slit förra veckan. Har god jävla lust att sluta amma så min kropp blir normal och jag slipper gå runt i gravidbyxor och dubbelhaka. Så ledsen idag ....

• anjiali

Jag går inte ner av att amma. Tycker inte det är ok med att det sägs att man går ner i vikt av amning. Skit snack säger jag då, min kropp gör tvärt om.

Milifjor: jag tror inte det är någon fara med styrketräning eller spisning men man måste lyssna på kroppen. Alla övningar i styrketräning kanske inte är bra att maxa vikter på ännu.

• anjiali

Tekla: vad ni kämpat med mjölken länge ! Hoppas nu det blir bra och fy för mjölkstockning. Verkar vara som du får det hemskt lätt. Skönt att det löste sig utan feber.

Trolla75: oj vad spännande hoppas du får sålt mycket. Kanske lilleman blir ett bra dragplåster.

Frusandra : 21 par byxor ! Det var inte illa
    . Skulle inte ens få plats i min garderob.

• anjiali

Visst kan det vara sömn eller vätska som spökar. Blir ändå deppig.
    Borde slänga ut den där dumma vågen, köpa mig ett par byxor som passar (trist att lägga pengar på) och njuta av att vara mamma till en frisk fin flicka. Blir arg på mig själv att jag inte kan koppla bort kroppen i några månader och bara vara !!!

• anjiali

Milifjor : vågar inte svara på den frågan. Vet bara att det står att det är viktigt att äta allsidigt :-/.

Vid ett par tillfällen har Milea sovit själv en stund på dagen. Som nu till exempel. Efter snart 10 veckor av bärande och sovande på mig på dagtid sitter jag nu med TVÅ lediga armar :D . Hon vaknar nog vilken stund som helst. Så jag sitter i köket och glor . Vad ska jag hitta på med dessa två lediga lemmar :D

• anjiali

Jag måste också köpa brallor ... Vill inte lägga pengar på det men kan ju inte gå runt i mysbyxor tills jag slutar amma.

Med tanke på mitt missbrukar beteende när det gäller godis så kan det inte vara bra för kroppen . Men jag tror nog mera på GI metoden trots allt.
    Tur att det finns många skolor så det går att hitta något som kan fungera för varje person .

Svar på tråden Juli bebis 2012