Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Sladdis : bra jobbat och grattis till god natt sömn .

Våra nätter har sett liknande ut i tre nätter på raken. Hon somnar 19-20 och sover ca 6 -7 timmar. Sen sover hon ca 3 timmar till. Hade gärna velat att hon somnade lite senare på kvällen så jag kunde utnyttja det längre sovpasset utan att behöva gå och lägga mig 20. Men det är omöjligt att ha henne vaken om inte hon ska gråta då förstås.
    Mellan fem och sju var hon vaken och bajsande tre gånger ! Nöjd var hon, låg och gjorde nya spännande ljud .

• anjiali

Sladdis: ja lagom hade varit bra . Kanske ska prova en powernapp på kvällen. Tror ju inte hon kommer vara så nöjd när hon vaknar men värt ett försök.
    Alla mina barn har somnat 19 som bebisar och barn. Lustigt tycker jag.

• anjiali

Trolla: Milea ligger ingosad i min armhåla. Har försökt att åla mig ur men då vaknar hon bums ! Bara jag tänker tanken känner hon det på sig . Jag börjar bli hungrig och vill äta !

Men i väntan på att kunna smita ut så har jag gjort det !!!! Är nu mera medlem på viktväktarna online. Nu ska det styras upp ! Funderar på att outa det på Facebook också, allt för att känna lite press och inte ge upp.
    Var det inte någon mer i denna tråden som var med ??? Fattar inte bonus systemet riktigt ??!! Eller var det i en annan tråd ?

• anjiali

Ja det är det ju :D !!! Minnet är sjukt dåligt. Bra resultat , heja dig !!!

Har ju fått 49 poäng extra. Måste jag äta dom ? Ska man sprida ut det i så fall och hur registrerar jag att jag ätit dom ? Kan jag äta dem till helgen med något gott ? Hur gör du ???

• anjiali

Aha då fattat jag lite mera. Äter du alla poäng ? Hur många p ska du käka per dag ? Jag fick 40 p . Har planerat dagens mat och har 8 p kvar. Det är mycket man ska äta ju. Hoppas nu det funkar på mig !

• anjiali

AAEV:bra jobbat !!! hur många p äter du om dagen och i bonus ? Å hoppas jag också kan stryks tre kilo från min kropp snart !

Tekla: jobbigt med tuttarna . Men de verkar gjort susen på vikten !

• anjiali

Ska bli spännande att se vad kroppen säger om all denna mat ! Vågar inte tro på det innan jag ser det.

Jaha... Lillfisen verkar somnat REDAN ! Funderar på att väcka henne om en stund. På tok för tidigt att sova nu ju :-/

• anjiali

Fattar inte att jag ska äta så här mycket :0 !
    Går jag ner i vikt nu så är det ett under ! Vägning på fredag. Visserligen har det inte gått en hel vecka då.

• anjiali

Alla gånger efter graviditet och vid amning så får jag massa prickar/pletor på armarna. Små vita som går att klämma. Lite snuskigt kanske. Fattar inte varför jag får det. Är det hormoner eller brist på något.
    Någon annan som känner igen ?

Svar på tråden Juli bebis 2012