• SaJo81

Juli bebis 2012

Vi har ju haft problem med Bastians mage innan, att han haft svårt att bajsa, har dock aldrig hjälpt med att tempa honom :( man står ju lite rådlös då, vad fasen ska man göra liksom.

Idag har han fått feber istället Lilleman och mår inte alls bra, stackars lilla älskling!

• SaJo81

Grattis AnnA och Enilorac :) spännande tid ni har framför er, blir lite småavis men det kommer jag nog bli på alla som får smått nu när vi bestämt oss för att vara helt färdiga med bebisar. Vi har väl inte direkt tätt mellan våra men dom två stora är ju tvillingar och visst är det jobbigare än att han en liten men det är inget man inte klarar av :) från twinsen och ner är det nästan tre år...

• SaJo81

Blääää för sjukstuga :( Bastian är fortfarande febrig men värst är nog att min man är jättefebrig och hostig och inte till någon hjälp alls! Det är sånna här tillfällen jag verkligen hade velat bo större, mannen påstår att han sover dåligt i vårt sovrum så nu ligger han på soffan, men när man har en trea är vardagsrummet verkligen det man är i mest så nu är han mest "i vägen" sen blir man ju helt ensamstående när han är sjuk:( undrar vad f*n som hänt med hans immunförsvar, han har seriöst vart sjuk hela hösten och hela vintern, det tär på hela familjen!

• SaJo81

Min mens har vart lite knas efter båda mina graviditeter så det e inte omöjligt att den blir lite skum, denna gången har jag satt in spiral och fått monsterblödningar :S blöder ur en sån där super plus tampong på en halvtimme/timme första två/tre dagarna :(

• SaJo81

Första gången på evigheter som jag är inne på fl på datorn och inte på telefonen så jag passar på att lägga in en bild på mina tre prinsar Hjärta

• SaJo81

Slut på härligheten! Mamman här har separationsångest utan dess like! Imorgon börjar jag jobba igen, upp innan tuppen och knega hela dagen :S

• SaJo81

Jobbar stenhårt....eller inte :)

Sitter visserligen på jobbet, i arbetskläder men som sagt....sitter

• SaJo81

Säger som Millifjor: orkar och orkar! Min man hade kaos på jobbet med massa problem senaste månaderna och har dessutom även innan det längtat efter att få vara hemma med grabbarna så det e ju hans tur nu :)

• SaJo81

Millifjor: verkligen toppen! När dom andra två föddes hade jag precis blivit av med jobbet så då hade vi inte ekonomisk möjlighet för min man att va hemma eftersom han hade enda inkomsten, nu har vi möjligheten att dela så jag tycker han och barnen förtjänar det :)

Svar på tråden Juli bebis 2012