Juli bebis 2012
Håller tummarna för er Trolla! De kan säkert se och de skulle inte säga att den var godartad om de inte var säkra på det. De kan ju inte säga en sak och sedan ta tillbaka det.
Håller tummarna för er Trolla! De kan säkert se och de skulle inte säga att den var godartad om de inte var säkra på det. De kan ju inte säga en sak och sedan ta tillbaka det.
Vi hade nog inte RS men väl dunderförkylning. De vi fick var att är man orolig som förälder så ska man åka in sp man kan få bli lugnad. Känner man att de är onormalt trötta, inte får i sig mat ordentligt och som du säger, allmäntillståndet är kraftigt påverkat. Det ÄR lätt att det går ner i lungorna på dessa små, och hellre en gång för mycket än en gång för lite sa dom till mig.
Vi har också haft en vaken natt men massa amning! Hon verkar så hungrig gör tillfället. Som att hon kan äta hur mycket dom helst.
Fy... Krya till alla bebisar!!
Och mammor! : )
Jag kan säga att jag har tagit alla nätter hela tiden sedan födelsen men å andra sidan så vaknar hon bara för att äta och sen somnar igen. Sen går jag och lägger mig med henne varje kväll kl 19. Så man kan säga att jag typ inte känner igen min sambo längre ; ) Han har det nog rätt skönt med all egentid : )
Kan säga att telefonen är min bästa vän! Har alla playkanaler installerade och kollar på Greys på den : ) dagen efter dock ; ) ska fasiken unna mig en iPad i julklapp.
Håll ut brudar!! Snart är ungarna större och vi kommer få sova mer och mer! : )
Vi lägger oss vid 19 och sedan ammar jag henne liggande. Sedan somnar hon mage mot mage, jag ligger på sidan och hon ligger på sidan så att säga.
Min tösabit har dubblat sin vikt men hon vägde bara 2980g.