Augustibebis 2012
Håller tummarna hårt!
Håller tummarna hårt!
Hej! Vi har BF 28 aug enligt fl-kalendern och idag är BIM. Har bara haft småbesvär innan. Men idag mår jag riktigt jävla illa liknande magkatarr och vill helst spy men kan inte.. Lycka till med era vul!
Välkommen lilla kotten :) jag har 28:e preliminärt. Kul med fler med datum i samma vecka!
Vi slappar också! En stund till i alla fall. Min mormor fyller år idag så vi ska dit ett par timmar och lämna present och så. Sen bär det av till sambons släkt i s.sund och käka julmat med dem! Nog för det så är magen jättesvullen idag... hehe ^^ bara 4+4 så skulle helst inte bli avslöjad än ju.
Beklagar verkligen poison82! :(
Förutom små känningar i tjejmagen helt sporadiskt och brösten så känner jag inget heller. Det med kass mage var första gången idag. Brösten går nog lite i dvala ett tag till sen efter att de vant sig vid hormonerna eller nåt sånt. För det är klar skillnad.
De mjukisarna är ändå snygga så att man helt klart kan ha dem vid många tillfällen! Kanske inte nyårsfesten eller så haha men annars så!
Ja det är tur vi har bra karlar som tar hand om oss! ;) Nu kom han naken från grovingången så kanske han förväntar sig belöning ^^ Har ni andra sexat sen ni fick +? Det har inte vi men det är ju inte så länge sen. Känns inte som man vågar än fall man skulle "skrämma" ut pyret. Kanske konstig hehe.
Nimisen! :) rul är på min födelsedag! För övrigt räknade jag i den externa listan tilll 13 st med bf 1 aug! Tur inte alla bor på sam ma ort ^^
05091112 oflyt! Jag har varit uppe 4 ggr under natten och pissat. Känner mig ganska lättretlig. Tog 35-40 minuter att somna varje gång också