Augustibebis 2012
Ååh mysigt med semester! Njut :) och känn min avund ;)
Ååh mysigt med semester! Njut :) och känn min avund ;)
Jag mår illa när det börjar dra ut på mattiderna annars sen +:et. Men idag har jag fått äta konstant i såna fall och det tänker jag inte hålla på med så får nog stå ut tills det blir värre. Har det absolut inte så illa som er stackare som behöver sjukhus... Hoppas det lindrar sig för er inom det allra närmaste! Vecka 6 nu så jag antar att mer illamående i den här standarden jag har nu är att vänja sig vid. Och hoppas innerligt det inte behöver bli som för er stackare!
Jag tänkte nog ringa BM nästa vecka. När nyår är över och så. Det borde väl inte vara för tidigt då? Har inte så lång kö här även om det verkar bli många 2012:or.
Min sambos bror och fru förlorade även sitt 4:e barn en månad innan BF. Har tre fullt friska underbara barn innan. Också bra hälsa mm så vet inte vad som skulle orsakat detta heller..
Vi är bara i 5+1 idag så egentligen är det bara tre dagar sen mensen skulle slutat om jag haft den. Så min fråga om sex tidigare var egentligen obefogad kom jag på. Men i går morse hade vi jättebra sex. Käne mig kåt på ett helt annat sätt än annats även om jag brukar vara det rätt ofta ^^. Men det kändes även konstigt efteråt även om vi "jobbade" bra så kändes slemhinnorna efteråt som om jag varit torr, fast jag inte var det. Och så var det som "fullt" där inne så det blev lite obehagligt om han kom "för långt in". Men utan det så var jag mycket känsligare på ett skönt sätt än annars :P Hoppas bara vi inte skrämmer ut vad som nu kan finnas där inne med att vara för tidiga?
Aaaw :) så skönt där är bra :)
Blir inte klok.. Jag är totalt proppmätt.. Men så vrålhungrig att jag måste ha nåt. Men det får inte plats.. Knepig känsla!
Hej! FÖljt via telefon senaste dagarna men inte kunnat skriva. Mycket jobb. Jobbar så mycket jag bara kan för i fall jag behöver ta igen dagar hemma när/om det blir värre illamående.
Jag åt frukost vid 10. Pannkaksfrukost som underbara sambon gjorde <3 Sen klockan 12 var jag tvungen att ha nåra riskakor och thé för vi ska ju inte äta förrän klock 14.............. Det är ju såå långt dit. Kroppen är bra konstig. Var så hungrig så jag kunde krevera!
Ikväll ska vi äta på thairestaurang och se på bio för att fira vår årsdag av förlovningen. Det är egentligen inte förän den 11 men det är speckat schema till veckan med. Så vi passar på när vi kan =) Ska bli mysigt.
För mina föräldrar kommer vi berätta om nåra dagar alltså efter inskrivningen när/om vi ser ett hjärta. Annars gör vi nog det ändå kanske. Jag jobbar i ett familjeföretag så det är svårt att undgå. Men hans familj ska få reda på det när de vågar fråga ;) Där är det ingen som berättat tidigt för nån förr så då behöver inte vi det heller ;) Det värsta är bara att det är 3 födelsedagar bara i januari, Sen lugnt i februari och nästa gång är det första dagarna i mars och då är det jag som fyller och kommer vara i 14+ någonting. Tror det kommer synas för mkt för att förneka. Och pösiga kläder skulle avslöja mig i alla fall ^^ Men för vänner har vi sagt 12+1 eller bra tillfälle efter det =) Hur tänker ni i berättande-situationen?