Augustibebis 2012
Hej jag hoppar in här. Plussade i helgen och är nu 4+2 känns sååå tidigt. 20/8 är de tbf än så länge. Jag hade mycke mer symtom förra veckan, någon mer som känt så?!?
Hej jag hoppar in här. Plussade i helgen och är nu 4+2 känns sååå tidigt. 20/8 är de tbf än så länge. Jag hade mycke mer symtom förra veckan, någon mer som känt så?!?
Spännande hoppas allt är bra
.
Jag köpte mycke mammakläder på Tradera, det blev billigt och bra.
Jag hade en förlossning på 40 timmar sist innan det tillslut blev ks, då orkade inte bebisen med värkarna längre. Just då var jag tacksam att det skulle vara över, var så trött och ville bara ha ut min dotter. Allt gick jättebra. Men får jag välja den här gången så önskar jag att det går liiiite fortare och att det blir en vanlig förlossning.
Har haft två kompisar som haft Brio Happy båda bytte dom. Kronans vagn har jag också hört ska vara bra. Själv har jag en iCandy Peach och är supernöjd!
Sandrina: jag ska fråga dom och se vad det var. Ja det är ju lite två kategorier vagnar och det är ju en smaksak.
Har inte heller hört talas om gravidsnuva. Är det samma som att vissa är täpta i näsan mycket under graviditeten?!
Är det någon mer som inte har symtom? Jag är i v 5+1 och känner inget längre, innan bim kunde jag misstänka graviditet på grund av molvärk och illamående.
Förra gången var nästan lika, men då gjorde allafall brösten ont och växte, nu händer inget?!
Jag vill också vara i vecka 9-10... Eller varför inte 13!! Men det kommer väl. Mina symtom lyser med sin frånvaro, stör mig ändå lite över att jag inte är nöjd med att må bra
.
Astro: det var uppfriskande att läsa dina åsikter om mat mm. Kan inte mer än hålla med. Jag skulle aldrig riskera att utsätta min lilla prick för något, men sunt förnuft är ju rätt vättigt. Jag åt tex sushi under förra graviditeten och det var såååå många som kollade snett då. Det var min bm som rekommenderade det för att det var så mycket omega3 i.
Jag klarade mig inte utan järntabletter sist, mina järndrpåer var typ tomma. Måste börja igen för jag är så trött, inte bara sömnig utan typ mjölksyretrött i kroppen.
Är precis klar med ett jätteviktigt kundmöte på jobbet. Trodde nästan inte jag skulle överleva haha höll på att somna hela tiden.