Inlägg från: olgaisback |Visa alla inlägg
  • olgaisback

Augustibebis 2012

Hoppar in om det är okej =) Plussade den 26 december! Lyckligast i världen är jag och min man! Vår bebis är beräknad till den 26 augusti! Och jag själv fyller år den 20 augusti! Kanske blir det en fin liten julklapp? =) 

Jag längtar så jag spricker!" Någon som kommit långt och kan säga om det går fort i tiden! Är i vecka 7 nu =) (6+0) 

Inskrivning hos barnmorskan idag =) Fick ta blodprov!! Ihhhhh!! 

• olgaisback
    TheMaraja skrev 2012-01-02 22:41:34 följande:
    Vi kommer kolla kön. Gjorde det med dottern och trivdes med att veta vad det var. Sen blev det ju lättare med namn och så också
    Samma här=) Första barnet så jag bara MÅSTE veta :P 
  • olgaisback

Har redan skrivit in mig men har inte vul än! Jag vill se!!!! Får alla göra det???

• olgaisback

Ohh jag skulle vilja ha tvillingar! Min mans syster har tvillingar! Men det ska ju vara i min släkt! O det finns det inte! Wäääh! ska också fråga BM om jag kan göra ett vul! Och jag måste nog skriva ett förlossningsbrev då min man jobbar i norge och är borta 10 dagar o hemma tio! Har man otur så kommer bebis när han är borta:( inte kul att föda själv med barn nr 1

• olgaisback

Träffade BM idag:) fick tid till tidig glykosbelastning eftersom mina 2 syskon har diabetes! Så på fredag ska jag dit! Blääää
    Fick också tid till mitt första ultraljud! Den 6 februari! Can't wait:)

• olgaisback

Mammsen: när har du BF? Plussade också på juldagen! Idag är jag på 7+2 så jag är också i v.8 vi kan väl följas :) jag har BF den 26/8:)

• olgaisback

Jag har fått jättemycket växtvärk i livmodern! Någon annan? Jag blir rädd! Tänk om det är något fel för så ont kan det väl inte göra! Har haft det i två dagar nu! Knipande, spännande känsla som att man är megakissnödig! Ska byta BM eftersom hon ville skicka mig till rehab och bokar massa psyksamtal som jag avbokar! Jag vill vara gravid och lycklig! Inte bry mig om massa förflutet som inte ens rör mig i ryggen! Jag blir så arg!!

Haha brukar tänka när jag är arg eller ledsen! " bråka aldrig med en ledsen gravid " du får skylla dig själv" haha mitt tålamod är i botten! Och jag har kunnat stå ut rätt länge innan men jag spricker så lätt! Tur mannen jobbar i norge och inte är hemma på tio dagar! :p

• olgaisback

Va på UL igår och det va helt fantastiskt. väldigt livlig liten bebis <3<3<3 11+5

Svar på tråden Augustibebis 2012