Inlägg från: olgaisback |Visa alla inlägg
  • olgaisback

Augustibebis 2012

babyhummingbird skrev 2012-07-13 13:34:31 följande:
    Godförmiddag allihopa! Imorgon skall sambon på svensexa.. Jag ser INTE fram emot detta.. Det är nämligen bokat vip-rum på strippklubb i Helsingör :/ Tanken på att han sitter med en smal storbystad naken tjej framför sig.. medan jag ligger hemma rund som en boll.. (dock slår jag nog dem flesta i bystmått just nu..haha.. men å andra sidan så läcker väl inte deras bröstmjölk!) Sambon ber mig att inte vara orolig och han säger att han aldrig skulle röra någon annan.. speciellt inte nu när jag väntar vårt gemensamma barn.. men ÄNDÅ så har jag jordens klump i magen och vet att jag kommer ligga helt sömnlös tills han kommer hem.. Vilket ju kan bli 6-7 på morgonen liksom.. Åh hemska tanke.. Varför detta jäkla påhitt med att svensexor ska innehålla strippor!? Whiskyprovning och cigarrer hade räckt kan jag tycka..
    Håller med dig!! Man känner sig helt nervärderad på något sätt. Men lyssna på din sambo! att han aldrig skulle röra någon annan. Och det är väl tyvärr de som män tycker är kul. Att dom vet att deras sambo inte gillar det. Då blir det extra spännande då man inte får. 

Eller så får du låtsas bli jättesjuk och han MÅSTE vara hemma och ta hand om dig :P

Vilket som så kommer han tycka att det inte finns något vackrare än sitt barn i famnen på sin mamma. Då kan de storbystade smala tjejerna slänga sig i väggen! För det är allt de är! Strippor! Och du betyder så mycket mer för din sambo!

Hoppas det löser sig!

Sjukt jobbigt sånt!  
  • olgaisback
    fransyskan skrev 2012-07-13 14:09:24 följande:
    Detta stämmer säkert på vissa män/kvinnor och deras förhållanden... men tycker det är viktigt att komma ihåg att det inte gäller alla män. Dom kommer, tack och lov, i precis lika många olika modeller som oss kvinnor!
    Nä klart inte alla. Har varit med om det ett antal gånger men det är ofta yngre män! =) 
  • olgaisback
    mijja12 skrev 2012-07-13 15:00:05 följande:
    Orrh hade världens bråk med mannen innan idag om hunden och jag blev väldigt ledsen och så drog han i väg och fiska så nu ligger man är i soffan med världens ångest och gråter efter vårt bråk..

Oh hatar att bråka.. :'(
    usch då :( nä fy. och nu är man extra känslig också. Kunde han inte stannat och reda ut det? Så hände min man och mig också för ett tag sen. Bråkade o så åkte han iväg.... Då ligger man o gråter o tänker o de blir värre. varför inte stanna o reda ut det. om man nu kan. 

får trösta med att förhållande behöver lite bråk (ventilation) ibland!  
  • olgaisback
    fransyskan skrev 2012-07-13 14:09:24 följande:
    Detta stämmer säkert på vissa män/kvinnor och deras förhållanden... men tycker det är viktigt att komma ihåg att det inte gäller alla män. Dom kommer, tack och lov, i precis lika många olika modeller som oss kvinnor!
    Såg nyss att vi har BF samma dag =) kul kul =) 
  • olgaisback
    mijja12 skrev 2012-07-13 15:18:53 följande:
    Olgaisback: nej han bara drog jag har varken ringt/smsat honom. Vi har dock inte bråkat på hela graviditeten så kanske behövdes men tycker det är över en sån liten sak att det inte behövde bli så här stor sak. Plus nu har jag skit ont i magen.
    usch! Men han är kanske som min man! Behöver en lung stund för sig själv för att sen kunna förlåta. antagligen. nästan bättre det kommer nu än när bebis fötts. 
  • olgaisback

Ohh jaa! Jag längtar också tills man är fit for fajt igen=) Saknar mina löparrundor. och min "fina figur"! Men allt detta har varit värt det... Börjar tänka mer och mer på FL!!! Längtar!!!!

• olgaisback

Asså jag har det nog bra! Innan jag blev gravid kom jag och min man överens att sluta dricka och röka båda två! Han har tagit ett glas vin och rökt ca 1 cigarr under hela grav!

Jag måste ha en bra man! Som kan sluta bara så!

Jag klagar inte! Men hade inte klarat av om han druckit då jag haft svårt med alkohol förr!

Så jag avundas er styrka med män som är ute och "ränner"!

• olgaisback

Jaha då fick man åka till akuten! Men inte för min skull. Mannen min skulle koppla in vår diskmaskin, den föll och han skulle fånga den men skar upp fingrarna på en vass kant istället! Min man är mer lugn än vad jag är! Så nu har jag kommit på att jag inte tål blod under grav! Mår sjukt illa och mina nerver håller inte! Och min man bara skrattar åt det! Puhhh!!!

• olgaisback

Ni får gå med i gruppen på Facebook! Mycket lättare att följa:)
    Augustibebisar

• olgaisback

Grattis till alle ar som fått era underverk! Och lycka till alla som är på gång =) 

• olgaisback

Håller med dig 7ehimlen! Är också v39 (38+0) idag! Och första barnet! Vet inte hur det ska kännas! Hade varit skönt om de bara sa poff!

• olgaisback

nu har jag börjat med hallonbladsthe! Har det funkat på er? 38+1

• olgaisback

Jag är kvar men har inte skrivit så mycket i tråden! Har bf imorgon (26/8)! Slemproppen började släppa idag och magen mår inte så bra! Har haft "förvärkar" eller molande värk, två nätter i rad nu! Tror och hoppas att han snart tittar ut:)

• olgaisback

Varför har det blivit såhär! Jag kan aldrig somna! Men så sover jag till 12 på em!!!!!!!! Har testat meditation osv! Inget funkar!

Hade bf idag 26/8 men ingen bebis!!! Mannen tror onsdag och andra tror tisdag! Jag gissar på julafton!!!

Men slemproppen började släppa så smått men har slutat! Och det va definitivt inte hela som släppte!! Ont i ryggen och nedre delen av magen varje kväll! Eller rättare sagt när jag lägger mig ner och tar det lungt!

Bm samtal på tisdag! Hoppas han kommer innan dess!!!

Suck :( jag längtar efter min bebis :'(

• olgaisback

Igångsättning om 2 h och 20 min!!!!!!! Wihooo bf+10
    Hur lång tid har det tagit för er innan ni haft er bebis??

• olgaisback
    Challelotten skrev 2012-09-09 16:20:42 följande:
    Olgaisback grattis och vad jobbit det måste varit att ligga så länge på bb.
    Tack =) Ja det tar på krafterna! Nu längtar vi efter att snittet ska bli bra så vi kan åka hem =) 
  • olgaisback
    godisbit skrev 2012-09-09 18:21:05 följande:
    Olga - har grattat på fb redan men slänger in ett grattis till "bara för att"
    Hehe Tack =)=) 
Svar på tråden Augustibebis 2012