Augustibebis 2012
babyhummingbird skrev 2012-07-13 13:34:31 följande:
Godförmiddag allihopa! Imorgon skall sambon på svensexa.. Jag ser INTE fram emot detta.. Det är nämligen bokat vip-rum på strippklubb i Helsingör :/ Tanken på att han sitter med en smal storbystad naken tjej framför sig.. medan jag ligger hemma rund som en boll.. (dock slår jag nog dem flesta i bystmått just nu..haha.. men å andra sidan så läcker väl inte deras bröstmjölk!) Sambon ber mig att inte vara orolig och han säger att han aldrig skulle röra någon annan.. speciellt inte nu när jag väntar vårt gemensamma barn.. men ÄNDÅ så har jag jordens klump i magen och vet att jag kommer ligga helt sömnlös tills han kommer hem.. Vilket ju kan bli 6-7 på morgonen liksom.. Åh hemska tanke.. Varför detta jäkla påhitt med att svensexor ska innehålla strippor!? Whiskyprovning och cigarrer hade räckt kan jag tycka..
Håller med dig!! Man känner sig helt nervärderad på något sätt. Men lyssna på din sambo! att han aldrig skulle röra någon annan. Och det är väl tyvärr de som män tycker är kul. Att dom vet att deras sambo inte gillar det. Då blir det extra spännande då man inte får.
Eller så får du låtsas bli jättesjuk och han MÅSTE vara hemma och ta hand om dig :P
Vilket som så kommer han tycka att det inte finns något vackrare än sitt barn i famnen på sin mamma. Då kan de storbystade smala tjejerna slänga sig i väggen! För det är allt de är! Strippor! Och du betyder så mycket mer för din sambo!
Hoppas det löser sig!
Sjukt jobbigt sånt!