Inlägg från: olgaisback |Visa alla inlägg
  • olgaisback

Augustibebis 2012

Va på mitt Sista rutinul idag! Är i v 34! Han väger 1800 och ska väga 2300! :( Han har heller inte vänt sig! Försöker att inte vara för orolig men det blir man ändå!! Fick ett nytt besök om två veckor då han är -17 %!! Gränsen går vid 15!

• olgaisback

Fru elle: mitt förra UL vägde han 1700 och nu tre veckor senare vägde han 1800! Nja hon sa bara att vi skulle kolla honom och hon tyckte att han kunde vända sig snart! Inte sånt man vill höra! Har varit bra under hela grav så ja förstår inte varför de ska börja i v 34! Hon berättade att om han inte växer så tar dom ut honom! Hon sa också att han i vilket fall kommer vara en liten bebis, skönt ändå;)

• olgaisback

Jag sover också som en sessa! Men väl på morgonen får jag nästan springa ner på toa! Har blivit jätteblödig! Gråter för ingenting! Fast mycket beror på att min bästa vän dejtar min pappa! Skitjobbigt! Men jag vill inte vara den hemska människa som sätter stopp för deras kärlek:/ men bara tanken på att dom är förälskade i varandra får mig att störtböla! Försöker ignorera men det är inte lätt då min pappa alltid varit min bästis och jag har berättat allt för honom, nu håller jag mig undan :'( vad gör man?

• olgaisback

Om ni har hemmisar så köp hem våtservetter! (om ni inte redan har det)! Jag har inte fått det (ta i trä) men jag själv använder tvättservetter då jag gjort nr 2! Du behöver inte riva upp hela bakdelen eller använda så mkt papper! Plus att det är skönt för rumpan :)

Det här om porr tycker jag att du borde ta upp med mamman! Man vill ju inte att han ska behandla sin första partner som dom gör i porrfilmer! Porr är fel lära!

• olgaisback
    cupcakekiller skrev 2012-07-12 20:39:48 följande:
    Köpte nyss ett skötbord för bara 300 kr på blocket, ett sånt där som är en byrå med en skötbordsdel man kan sätta på och en hylla över det, ska sätta ihop den inorgon så ska väl ta kort då, nu är det bara babyskydd kvar :)
    Sån har jag med=) Men mina lådor är sega. känns som det är dålig kvalite på den. =/ Men annars är den bra o stabil =) 
  • olgaisback

Haha okej!! Bara halva inlägget kom med :s skumr

• olgaisback

Och nu funkade inte länken!! Sorry för alla inlägg :/ men ville bara informera om den bakterien!

• olgaisback

Tänk! Nästa månad är det augusti! Som många av oss gått och väntat på i nio månader! Är ni nervösa?? :) inte jag! Jag längtar så jag spricker!!! Wiiiiii undrar hur vår lille älskling ser ut:)

Svar på tråden Augustibebis 2012