• mijja12

Augustibebis 2012

Har 3-5 min mellan värkarna nu och när jag ringde till fl där vi vill föda så är där fullt men dom ville kontrollera vattnet så får vi se vad som händer hoppas på bebis!!!

• mijja12

Skulle bara säga att vi är hemma och jag var bara öppen 2 cm legat i sängen sen vi kom hem och har konstant värk i ryggen och värkarna kommer och går känns som jag inte får vila något tagit två Alvedon som inte hjälper mig ett skit.

• mijja12

Challelotten: jo ligger och försöker vila i sängen men värkarna kommer mellan 2-4 min nu

• mijja12

Ligger på fl sedan 5 i morse med värkar fick en sovdos när vi kom in och var öppen 3 cm tror bm såg på mig att jag inte orkade mer nu ligger vi här på rummet och dom har sagt att vi ska stanna här tills bebis kommit.
    Kramar på er

• mijja12

Nu är Liam kommen, håll i er nu: 4,7 kg 56 längd.

• mijja12

Sommaren 12: har ju haft en lååååång latensfas på närmare 3 dagar med värkar dom tog håll på hinnan kl 19 igår och sedan dess har jag haft mer och mer onte fick Eda och lustgas sedan fastnade han med axlarna så dom fick dra och slita lite. Sedan fick jag honom på bröstet 02.13. Han tog bröstet direkt så så här långt allt bra behövde sys tre ggr så det var jätte bra. Nu väntar vi på att någon ska skicka oss till patienthotellet men här är fullt på fl så dom har typ inte tid. Trött är man nu inte sovit så mycket.

• mijja12

Tack alla vi visste inte alls att han skulle vara så stor

• mijja12

Tack alla vi visste inte alls att han skulle vara så stor

• mijja12

Säger bara äntligen är andningen okej på lille Liam så blir visa upp honom på ronden i morgon för läkaren och se hur hon bedömer läget annars trodde dom vi kunde åka hem imorgon. Oh jag hoppas det med längtar hem så jag spricker har inte hunnit läsa så mycket då han ammas samt ersättning efter det men ska snart har hunnit ifatt er. Kramar från oss

• mijja12

Lindhaz: jasså du bor här nere Malmö festivalens mat är helt underbar längtar efter att gå och köpa olika rätter men detta året blir nog inget

• mijja12

Lindhaz: skönt att komma ut bor med utanför Malmö

• mijja12

Lite stolt idag efter två jätte jobbiga dygn med Liam så 21 tiden igår kväll(söndag) somnade han och fick väckas kl 01 för mat samt 2 blöjbyten och nu sover han igen happy mamma

• mijja12

Grattis förresten alla ni som fått bebis
    Och till er andra som inte fått så hoppas jag för er att ni också har era bebisar här snart

• mijja12

Mrsnoname: beklagar verkligen lider med dig :'-(

Grattis till er som fått era som liv

• mijja12

Grattis till alla nya bebisar som kommit

• mijja12

Vi var ute innan och Liam har långärmad body och byxor samt strumpor och en tunn mössa

• mijja12

Trossan: Liam vägde 4780 gram och var 56 cm lång när han kom ut bf+10 dagar

Svar på tråden Augustibebis 2012