• mijja12

Augustibebis 2012

Stövelkatten: tack så mycket för tipset :)

• mijja12

Godisbit: detta tycker jag du ska anmäla till tradera så får absolut inte en säljare bete sig. Har själv sålt jätte mycket på tradera där jag typ fått 1 kr för något eller att portot har kostat mig mer än vad jag beräknade så jag förlorade pengar men har aldrig bett dom som köpt varan att betala mellanskillnaden. Står det den fraktkostnaden som hon angivet så ska det vara den annars lurar hon dig ju.

• mijja12

Godisbit: har haft några köpare som inte betalat då har jag kontaktat dom med. Vet inte heller om du brukar ta kontakt med dom men som du sa det är ju inte dina bekymmer längre. Hoppas nu bara grejerna kommer till dig.

• mijja12

Är sjukskriven 50% min man tycker att jag ska vara helt sjukskriven men det är jag själv som vill jobba in denna månaden ut innan det är semester. Men han tar typ allt hushållsarbete. Dock ibland tycker han jag är gnällig.. Men det tycker jag man har all rätt till när man är gravid.

• mijja12

Oh är lite irreterad idag mannen frågat mig 3 gånger under middagen vad det är? Jag svara bara jag är sjukt trött bara inget annat. Men det är något jag stör mig på och jag vet drar jag upp det så lär det bli diskutioner och jag orkar inte med det idag. Ville bara gnälla av mig lite. Kram på er :)

• mijja12

Vart köper ni era bindor till efter förlossningen? Finns såna på Ica eller något?!

• mijja12

Ninime: tack så mycket får kolla runt lite :)

• mijja12

Då har man varit på bm besök idag sista innan hon går på semester då jag ska ha någon annan 2 gånger. Allt vart bra med bebisen han hade vänt på sig från att ligga tvärs över hela magen till att ha lagt huvudet rätt ner i bäckenet men inte fixerat sig än. Sen drog jag upp att jag inte fått mitt andra ultraljud än går in i vecka 33 imorgon så hon ringde en annan stad och boka in mig där istället för Lund då dom har fullt upp sa hon. Mannen var inte på hugget att köra så långt för ett ultraljud hmm?!
    Hoppas ni får en underbar helg alla :)

• mijja12

Så ja nu ligger man i sängen ensam efter studentfirande då mannen vägra gå hem med mig jag sa till honom tänk på att du ska köra imorgon men verkar dock inte finnas i hans värld idag. Orrh vad jag känner mig irreterad nu... Nej nu har jag fruktansvärt ont i mina ben och i mitt rump skelett

• mijja12

Vaknade av att jag var kissig nödig och upptäckte att där var färskt blod i trosorna kände paniken komma tur att vi var hos mina föräldrar så fick prata med mamma och fick ringa till förlossningen och höra men dom tyckte att vi skulle vänta med att åka in hon trodde jag hade fått en sammandragning. Nu känner jag iaf bebis sparkar så har väl lugnat ner mig lite. Hoppas ni får en bra helg

Svar på tråden Augustibebis 2012