• natlup

Augustibebis 2012

Va skönt å höra. Hoppas på naveln kommer upp lite sen eller att hålet växer igen

• natlup
    Angelica1991 skrev 2012-05-15 10:00:48 följande:
    jag har lyckats fått in 2 bilder i mitt bildgalleri på min profil sida. det gick från mobilen :D mer bilder kommer sen men nu har ni fått en tjuvskik iaf hihi
    Vad söt hon e. Hur ofta ofta får du hålla i henne? Lycka till med allt.
  • natlup

Måste skriva av mig lite. Har varit jätte lös i magen sen torsdags. Idag så ringde jag vårdcentralen för att fråga vad jag ska göra och fick tid imorgon för kolla mina värden.

Jag hoppas att lilla fått i sig näring trotts att min mage har strulat. Får lite ångest att jag inte ringde läkaren tidigare i veckan.

Det gör så ont i magen precis innan jag måste på toa. Hoppas inte detta påverkar graviditeten

• natlup

Aprilla1977- jag har oxå ont i underlivet. Precis som du beskriver, känns som man suttit på en cykelsadel förlänge.

Hur ser ditt jobb ut? Själv sitter jag från 10-18. Kan vara det som påverkar

• natlup

Kom precis hem från läkaren. Visade sig att jag har lite äggvita i urinet och att jag läcker lite albumin från njurarna och mitt blodsocker låg på 7,5. Men blodtrycket var bra. Klart man blir orolig nu. Vet inte alls vad som kommer hända med bebis. Jag vill ju att hon ska må bra å stanna i magen tills hon e beräknad.

Väntar nu på att mvc ska ringa till mig så ska vi se om ja kan få en tid hos de så att uppfölja mina värden.

Hoppas hoppas att de slutar bra :(

• natlup

Min barnmorska ringde mig nyss och gav mig glädjande besked. Hon va nästan helt säker på att kroppen rensar ut alla bakterier och då kan man få lite äggvita i urinet. Så länge jag inte får högtblodtryck så skulle jag inte vara orolig.

Hon aa även att blodsockret kan vara högre under graviditeten. Hon sa att de hade en gräns på 9. Jag ligger på 7,1.
    Känns skönt och höra

• natlup

Grattis till dina underbara tvillingar! Hoppas att allt går vägen och att de håller sig friska och starka

• natlup

Kan ni inte ha ett vägghägt skötbord över tvättmaskinen? Så får ni plats med blöjor i på tvättmaskinen. Eller om ni bara köper en sån där tjock madrass man har till skötbord och lägger den på tvättmaskinen:)

• natlup

Jag sitter och letar efter en vagn som e lite högre än de andra. När barnet sitter i den så sitter de rätt högt. Någon som vet vilken jag menar?

Svar på tråden Augustibebis 2012