Augustibebis 2012
Ja jobbar på ett kontor där det spelas musik å de pratas rätt högt. Tror ni de påverkar bebis negativt? E rädd att hon ska bli döv eller ha de super stressigt
Ja jobbar på ett kontor där det spelas musik å de pratas rätt högt. Tror ni de påverkar bebis negativt? E rädd att hon ska bli döv eller ha de super stressigt
Jag måste bara fråga. Ni som förr vaginalt har ni tatt bäckenbottenbedövning? Jag kollade nämligen på " En unge i minuten" då begär nästan de flesta den sortens bedövning.. E det något man bör ta?
Jag har valt att avstå från Internet för att koppla av och bara ta det lugnt. Nu har jag läst ikapp det mesta. Och jag tackar er som svarade på min fråga angående bäckenbottensbedövning.
Grattis till er alla som haft RUL nyligen!
Jag har fått lite bristningar på magen, inte så kul kanske å få de såhär tidigt kanske. Hoppas bara det inte spårar ur de sista månaderna..
trossan - tack för tipset. Du har inget tips på krampande vader ?
Tack för tipsen mot krampande vader. Bu blir det att tvinga i sig lite mer vatten å äta en eller två bananer om dagen :)
KAMPIS - lycka till. Det är säkert ingen fara de ligger skyddade i våra magar. Men förstår din oro. Hoppas du får träffa läkare fastän du inte blöder.
Måste säga att med mer vätska i kroppen så blir det mindre kramper. Så aka försöka å dricka mer vatten nu :)
Idag var vi på barnens hus och såg att de hade " ta tre st dr browns nappflaskor för endast 99 kr." Vi slog till på direkten. Det står att de ska motverka kolik. E det någon som har erfarenhet av de flaskorna?
Läste att vissa av er vaknar tidigt på morgonen. Här är det heelt tvärtom. Jag har jätte svårt att somna om nätterna. Spelar ingen roll hur trött jag är så går det inte att somna. Vrider och vänder på mig. Ingen ställning som passar. Passar den mig så blir bebis sur och börjar sparka å ha sig, e hon lugn ligger jag oskönt...
Hur är det med gravidförsäkringar? Har ni skaffat någon? Bör man skaffa en?
Jag har en liten fråga. När börjar man känna av att man har mjölk i brösten? När jag klämmer lite så kommer det lite vätska. E så rädd för att inte kunna amma :(
Skönt att veta att alla inte läcker mjölk under graviditeten. Bara vänta glatt till bebis kommer:)
Jag e i vecka 25 (24+0) å känner henne oregelbundet. Vissa dagar e hon lugn andra dagar e det som hon e på grönalund :P
Hur e det med er? När bör man vara orolig och ta kontakt med läkaren? Kan den vara lugn två dagar utan att de har hänt nåt?