-
Ibland när jag orkar så går jag till nästa station dock tar det 25 minuter. Funderar på att skaffa fogbälte eller skaffa kryckor som hjälpmedel:Pfru Elle skrev 2012-05-24 15:07:53 följande:Trappsteg och foglossning är ingen bra kombination, låter inte roligt. Synd att det inte finns någon rultrappa/hiss till tunnelbanan på den stationen. -
När jag satt på bussen påväg till jobbet så tänkte jag på att det inte alls är länge kvar för oss!! Många av oss är runt vecka 30. 10 veckor kvar är inte alls länge! Minns ni när vi ivrigt väntade på att pasera vecka 12? Det gick rätt fort. Sen kommer säkert vissa av oss och föda innan BF och andra efter.
Har ni fixat allt? När har/ska ni packat/packa BBväskan? -
Personligen så tror jag att jag kommer packa BB-väskan många gånger om.
Själv har jag fixar klart vagnen å spjällsängen samt alla kläder är införskaffade. Nu är set bara babygym å mobil till sängen.
Dock så ringde BM nyss och de visade sig att min sköldkörtel inte är som den ska. Så kommer kanske få äta Levaxin. Hoppas det kommer hjälpa mot tröttheten.
Hejåhå- stackarn hoppas det blir bättre och att du inte blöder mer. Krya på dig! -
Usch jag mår så illa :( känns som jag ska få upp det lilla jag ätit idag. Hoppas verkligen inte jag åkt på magsjuka.
Har inte ätit något sedan 13 tiden idag.
Hur e det med er. Börjar ni få tillbaka illamåendet? -
Vi är oxå sugna på att köpa andningsalarm. Vi bor i en två så kommer nog inte skaffa en babywatcher. Dock känns andningsalarm tryggt på nätterna.
Ni som köpt det hur bor ni? Ni som inte tänker köpa något, varför inte? Finns det nackdelar med ett andningsalarm ? -
Jag knappade in mammas medmera kort. Men måste ja ta med det när jag ska hämta ut boxen?
Själv har jag blivit tillsagd att vara hemma å vila enligt BM. Mina fogar å rygg gör jätte ont nu. Kan inte ta mig upp ut sängen utan att ta tag i spjällsängen å sen dörren:P.
Sen undrar jag e det någon mer som har ont i höfterna när ni vaknar? Det känns som mina har låst sig :S -
Jag byter oxå vecka idag. Går in i vecka 31. Även om jag varit hemma sen i måndags så flyger tiden förbi.
När är det "okey" att bebis kommer ut så man slipper vara kvar på sjukhuset mer än några dagar? -
Var det inte några/någon i tråden som sa att det klickade lie från magen? Jag börja höra klick ljud nu. Det är inte super högt men man hör. Det klickar inte hela tiden. Läskigt.. Skickar även stryrkekramar till er som har de jobbigt just nu!
-
Vad gott det lät med färska jordgubbar!
Nu kan jag bocka av IKEA. Köpte det sista som behövdes till bebis och så unna vi oss lite nya saker. Det var rätt jobbigt måste jag säga så skönt och få det gjort.
Så nu tycker jag att vädret ska bli bättre så man kan gå ut å gå lite å röra sig lite ifl. -
Måste beklaga mig lite. Var hos frissan idag och sa exakt hur jag ville bli klippt. Tror ni att hon lyssna? Nej..
Jag sa att hon skulle klippa upp håret så att set blir mer volym å klippa mer snelugg.
När jag sa att ja inte var nöjd och fråga om hon kunde klippa mer sa hon ne du ser ba inte skillnaden....
Konstigt att jag alltid sätt skillnaden förr å inte nu..
Jag som skulle fotas i fotostudio nästa vecka men med denna frisyr så börjar jag tveka. Känner inte för att lägga ut 390 kr en gång till gör att gå till en annan frisör.
Gravid + inte nöjd