Augustibebis 2012
2/8 - Caroline, 23 år, första barnet
2/8 - Caroline, 23 år, första barnet
Jag undrar om ni tar järntabletter? Jag har blödit ganska mkt mina senaste menstruationer och undrar därför om jag kanske bör ta järntabletter? Kan man be och få komma till vc och ta blodprov för och kolla?
Jag började med folsyra förra veckan och har nu bunkrat upp med frukt och apelsinjuice och grönsaker :)
Hej på er! Idag har jag funderat på hur jag ska få i mig tillräckligt med omega-3 eftersom att jag sällan äter fisk. Nu funderar jag på att köpa Efalex mor och barn www.bodystore.com/3/sv/artiklar/efalex-mor-och-barn-30kaps
Verkar den säker och använda?
Jag skulle vilja göra ett vul om 2-3 veckor men hittar ingen privatklinik som erbjuder det :( jag är ju så himla orolig!!
Gadget: jag bor i östergötland.. Storstad
Säger inte mer specifikt av olika skäl
Nej håller mig till Östergötland. Har kontaktat en privatklinik men de säger att de inte utför vul. Nu har jag skrivit ett mail till kvinnokliniken istället så får se vad de säger.
Jag får också panik när jag får som menskramper. De blir iallafall färre och färre men kommer ibland :(
Jag hade min första dag på senaste mensen den 28 oktober. Visst har jag gått fem fullgångna veckor imorgon då?
På privatkliniken där jag nyss boka vul så sa hon att jag gått fyra fullgångna veckor på lördag!!?
Jag hade till och med ägglossning två dagar innan beräknat så borde redan gått in i vecka 6. Det konstiga är att hon kollade två-tre ggr och sa samma svar :s
Nej vi pratade om i vilken vecka jag är i. Men jag har pratat med bm på mvc idag och hon sa att jag e i slutet av vecka fem :)