• Liza1989

Augustibebis 2012

Naimisen skrev 2011-12-07 20:04:21 följande:
    Imc- Ja skulle köpa de billigaste ja struntade i dom för jag mådde hellre illa än ca helt däckad, funkade inte med mitt jobb och studierna
    Jag kan ändå inte bli tröttare än vad jag är nu.
  • Liza1989

Finns det några rekommenderade doser för postafen när man är gravid? 

• Liza1989
    ztrit skrev 2011-12-12 14:53:42 följande:
    6+2 och första dagen som jag verkligen inte vill ha kaffe. Jag tycker det är jättegott i vanliga fall, men nu känns det helt omöjligt att dricka.

Konstigt att man ska måsta känna sig less på hela situationen. Känner mig sjuk och blir så himla besvärad av att inte må bra. Fryser och känner mig väldigt illa till mods. Blir grinig och tvivlar. Dessutom råkade det bli så att vi skulle tapetsera om hemma med kort varsel och det är rörigt och finns liksom ingenstans att gå undan. Dålig tajming. Plus att det ständiga mörkret sänker humöret också.

Har tänkt att jag måste gå och träna idag men vill inte. Men jag tror jag ska tvinga iväg mig. Fast att jag vill lägga mig ner och bara försvinna. Men vi kan inte ens vara i sovrummet. Blä.
    Precis så känner jag också. Jag känner mig allmänt sjuk och som om jag har konstant feber.
  • Liza1989

Jag har inte haft mens mellan mitt missfall ch denna graviditeten. Brukar man få tididgt ultraljud då för att bestämma vilken vecka man är i?

• Liza1989

Jag blir fort mätt när jag äter (kan alltså inte äta så mycket åt gången). Ändå blir jag jättehungrig/illamående kort därefter. Vad kan detta konstiga matbeteende bero på? Någon som vet?

• Liza1989

Tror ni att jag bör satsa på att äta ofta och lite eller försöka äta större portioner. För mitt största problem är att jag vaknar hela nätterna av att jag är hungrig och måste äta.

• Liza1989

Det ser ut som att det är pappersmassa i mina flytningar. Kan det vara toalettpapper som tagit sig upp i slidan eller kan flytningar se ut så?

• Liza1989
    Naimisen skrev 2011-12-14 18:34:31 följande:
    Imc- Är dom tjocka, vita och "torra"?
    Jag tycker flytningarna är vita men med klumpar som ser ut som upplöst pappersmassa. Vet du vad det kan vara?
  • Liza1989

Kan svampinfektionen eller behandlingen av svampinfektionen skada fostret?

• Liza1989

Tror ni att det kan finnas ett samband med hur man reagerar/mår av p-piller och hur man känner sig när man är gravid?

P-piller ska ju lura kroppen att den är gravid.

Kan det vara så om man mått dåligt av p-piller så brukar man ha en jobbigare graviditet? 

Svar på tråden Augustibebis 2012