• villnu

Augustibebis 2012

Lacey: usch :( Skickar en stärkande kram.

• villnu

Är också täppt. Varit det sen ca 2 veckor efter ÄL. Men inte så farligt att jag inte kan andas utan liksom mer som lite irriterande :-S

• villnu

Usch. Känner att jag inte alls har koll på det där med föräldraledigheten och hur det funkar. Har sparat ihop lite extra semester så jag hoppas kunna vara ledig en del i sommar innan det blir dags. Ska ta tag i att lära mig det där snart. Någon dag. När jag orkar. Äh... Sambon får göra det :)

• villnu

Håller tummarna för er! Kom ihåg att det inte alls behöver betyda missfall. Peppkramar!

• villnu

LundinEK: ååååååå vad spännande! Själv ska jag dit den 29e.... längtar så jag dör!

• villnu
    Naimisen skrev 2011-12-19 17:56:46 följande:
    Blev erbjuden en provanställning direkt på de företag jag jobbar på. Jag har sedan okt vart projektanställd via ett bemanningsföretag, och mitt kontrakt löper ut 31/1, nu kommer ja istället ha en provanställning tom maj med möjlighet till en tillsvidaretjänst efter de.
    De innebär en löneökning och en helt annan trygghet. De känns otroligt bra och va inte alls va ja väntat mig, då detta är mitt första uppdrag sen jag va föräldraledig, och innan de pluggade jag.
    Vad roligt!
    Du, hur länge har du varit projektanställd? Denna tid ska nämligen (om jag inte minns fel) räknas in i din provanställning, som max får vara 6 månader. Är inte 100 på att jag har rätt men fick detta beskrivet för mig när jag var i en liknande situation :)

GRATTIS! 
  • villnu

Vad bra!
    Inser att det är jag som är gravidsnurrig.... tänkte att det var mycket längre dit.... HUR ska jag bli sen när jag ammar?!?!?!

• villnu

HAr inte vågat väga mig än :) *livin' in denial* Cool

• villnu
    Naimisen skrev 2011-12-19 21:06:30 följande:
    Någon mer som känner sig frusen?
    Jag ligger med två filtar och kläder. Ingen feber heller
    Till och från, antingen fryser jag eller så är jag tokvarm. Och det verkar inte alls ha något samband med hur andra människor upplever temperaturen.

Var ute och gick lite idag, blev pinsamt anfådd.  
  • villnu

För att inte tala om den totala förvirringen som råder iaf i min hjärna :P

Svar på tråden Augustibebis 2012