• villnu

Augustibebis 2012

Min sambo kommer vara med på allt så långt det går. Iaf nu i början. Delvis för att han ska känna sig så delaktig som möjligt och för att det alltid är bra med två som kan ställa frågor och komma ihåg vad som sägs. Och sen hatar jag sjukhus, så jag känner att jag vill ha hans stöd där.

• villnu

Alltså. Dum fråga kanske. Men hur känner ni livmodern? *känner mig totalt clueless*

• villnu

Känner också av mensvärken fortfarande. Men mer i omgångar nu inbillar jag mig. Är i vecka 9.
    Har städat bort julen idag och ligger nu på soffan och väntar på att sambon ska komma hem från jobbet :)

• villnu

Har 70D i vanliga fall och skitsvårt att hitta BH (de flesta finns bara från 75D). Har ångest för att gå och köpa ny nu när de blir större. 70 DD lär ju inte bli lättare direkt.

• villnu

Jag grinade också (om det var hon blonda?!). Och jag känner henne inte :)

• villnu

Naimisen: min bästa vän hade jättesvårt med amningen med första barnet. Andra barnet gick det jättebra med. Det är olika helt enkelt :) Något du säkert redan vet, men tänkte att det ändå kan vara skönt med en solskenshistoria.

• villnu

Ligger och funderar på om jag ska vara en snäll flickvän och smyga upp och handla lyxfrukost till min sovande sambo. Jo. Det ska jag nog.

• villnu

Frukosten var mycket uppskattad :) Har jag gjort mitt för ett tag framöver nu?! ;)

• villnu

Har också en blogg som är hemlig än så länge. Lovar att länka sen när det är officiellt.

Idag har vi firat att det var en månad sedan pluset kom. Sambon fick lite panik att tiden gått så snabbt. Jag tycker att det känns som evigheter sen :D

• villnu

Välkommen godisbit! Du kan ta det lugnt. Finns fortfarande tid för att må illa ;) Mitt har börjat typ nu i v 9.

Svar på tråden Augustibebis 2012