• villnu

Augustibebis 2012

Godmorgon. God jul och välkomna alls nya. Nu är det snart dags att hålla hormonerna i styr när släkten dyker upp :D

• villnu

Har redan haft två släktingar som känt på magen. (V8). Till saken hör att de båda vet hur långt (kort?) gången jag är OCH båda ät läkare. Alltså. Allvarligt?!

• villnu

Har börjat må illa nu :-s
    Och var på VUL idag! Litet tickande hjärta

• villnu

Bullen: klart det går att kombinera!
    Kanske skulle haka på ditt nyårslöfte. Och att jag ska försöka sluta fokusera allt på oro och njuta av detta istället.

Gadget: är också helt död. Känns som att jag blir ansträngd av minsta lilla. Och jag som kämpat den här hösten med att komma i form. Undrar hur det varit annars?

• villnu

LoveMe: var "bara" i 7+0. Var helt säker på att jag skulle vara 7+5. Men men. Ev så kommer vi få göra ett till innan vi ska göra vårt KUB. Detta då vi bor på Gotland och måste till Stockholm för att göra KUB.

• villnu

Åååååå vad gott med glass. Men då typ bigpack. Inte ett dugg sugen på "finare" glass :P kanske skulle köpa hem det imorgon.

• villnu

Jag är sängliggandes. Började få ont i ryggen igår när jag gjorde mig i ordning för nyårsfesten. Blev värre och värre under kvällen och nu ligger jag här.

Ny craving: precis tinade köttbullar

Lundinek: vad skönt att hunden kom tillbaka. Min hund var galet skotträdd pga en liknande händelse. Blir tokig på folk som smäller veckan innan/efter nyår.

• villnu

Bra sagt!

Och WOW vi väntar verkligen barn hur galet är inte det?

• villnu

Jag känner att det finns positiva sidor både med att kolla och inte kolla. Kan helt enkelt inte bestämma hur jag vill göra. Så eftersom sambon inte vill kolla så går vi på hans vilja :)

Svar på tråden Augustibebis 2012