• sally12

Augustibebis 2012

En till som inte kan sova. Somnar gör jag, efter många om och men. Vaknar sedan ganska fort, halsbrännan är hemsk mest hela tiden. Har försökt palla upp med kuddar och har tagit en losec, hoppas på sömn snart. Vaknar också av att jag har ont i magen, det kommer och går...

Kan enbart sova på rygg dessutom? :s

• sally12

känner mig smart idag, ska borta tändera...
    Tar tandborsten ur glaset, blöter ner det och häller på vadå? jo TVÅL!
    Bright!

• sally12

Skrattar ihjäl mig åt sommaren! :'D
    "Tror hon att hon har spolat ner bebisen i toan?". :D"

• sally12
    LiJon skrev 2012-06-29 22:24:24 följande:
    En till sak, vi har ju avhandlat det här med sex, men det som slog mig idag när jag kom på att hon ju faktiskt ligger med huvudet neråt - är det verkligen ingen fara att köra på "som vanligt" ändå? Tänker att har hon huvudet ner så är det ju inte långt ifrån mannens *host harkel* och det blir ju liksom stötar... Tänker ni som säger att ni  kan känna huvudet med ett finger liksom... :P Blev lite nojjig idag efteråt och speciellt när jag läste på Vårdguiden att man ska vara försiktig med hårdare stötar i slutet på graviditeten. Nu var det ju inte SÅ hårt, men ändå...
    Sägs ju att det är därför vissa barn/människor har smajl-gropar Skrattande hahaha
  • sally12

Blev precis riktigt ledsen, upptäckte bristningar på magen :( har redan hela ryggen, rumpan och låren. Usch vill bara gråta...

• sally12

Även på Canesten står de att de inte rekommenderar krämen Sommaren!
    Jag använde det ändå fick ett "anfall" på en fredag eftermiddag, så det fanns inte så mycket att välja på.

Bebis lever iaf, det känner jag ju!

• sally12

Fransyskan, tack för ditt medlidande :p
    Dock vill jag fortfarande bara gråta, känner mig så oattraktiv och ful.
    Jag är nog nära +30 kg nu, +22 sist jag vägde mig. Inte konstigt att skinnet sprukit över hela mig, men det gör mig ändå väldigt ledsen :(

Någon som har bra tips för att peppa upp sig?
    Har någon av er som har barn sedan tidigare fått MYCKET bristningar? Hur ser de ut idag?

• sally12

Jloow, skönt att de flesta bleknat!
    Jag har ju alltid varit "underviktig" som de säger, runt 52kg till mina 176 cm. Men det fick jag äta upp nu :p
    Älskar att träna och röra på mig, så jag hoppas att det hjälper som du säger.
    Åker två veckor till GC i november, känns inte som att man vill sola särskilt mycket då eftersom det gör det värre :/

Svar på tråden Augustibebis 2012