Augustibebis 2012
Inga tecken på att det händer något alls!
Bf +10...
Inga tecken på att det händer något alls!
Bf +10...
Aprilia, jag har haft problem med fötterna och vaderna. Drick vatten, undvik salt! Ligg och vila med fötterna högt i MINST två timmar för effekt av vilan.
Vet dock inte vad som gäller händerna...
Bf+11 ligger inne på förlossningen och slappar lite. Bröt ihop lite hos min bm förut, som då skickade mig till fl för att höra hur jag ska göra och undersökning.
Undersökningen gjorde ju ont som fasen! Men den är gjord iaf.
Läkaren fick något akutfall, så jag får slappa här en stund till. Ev sovdos och en tid/dag för igångsättning väntar jag på.
Hade sammandragningar var 10min förut, nu efter undersökningen har jag väldigt ont i svanken och även lite ont framtill.
Hoppas att det ger något nu!
Hoppas för din skull med sommaren, som verkar ha samma ont som mig.
Här händer det ingenting bf+11...
Har bedömningssamtal och prat om igångsättning imorgon, hoppas på att jag får sättas igång då. Trött som ett as efter en vecka med du förkylning och lite sömn.
Bf+13 idag, ny hinnesvepning vid undersöknig. Lovad igångsättning, fick byta om. Sedan kommer läkaren in och säger att de ändrat sig. Bara att ta på mig mina egna kläder igen och åka hem.
Har även skrivit om det på facebook. Igångsättning på söndag om inget händer...
Bf+14, vaknar av vad jag tror faktiskt är värkar, hoppas hoppas! Igångsättning imorgon om det inte händer något självmant.
Skickar lite pepp till er andra som också gått över tiden! Samt hoppas att ni som är i närheten av era bf får era små snart :)
Mammsen, blev väldigt deppig av det hela :/
Nu har jag iaf någon form av värkar, sedan i morse så jag hoppas att bebis flyger ut snarast! 14 dagar över är faktiskt jäkl
Jäkligt drygt skulle det stå!
Igångsättning imorgon om kroppen nu inte sköter det själv.
Har tagit 2 Alvedon, ingen skillnad alls!
Lindhaz- Jag känner värkarna i ryggen och magen, lite olika beroende på hur intensiva de är.
Har uppdaterat facebook bara tror jag!
På den 15 dagen alltså 42+0 kom vår Tilde äntligen ut klockan 01:58 den 19/8. Skulle på igångsättning klockan åtta den 20/8, men då var jag redo att åka hem istället. Fick dock invänta läkare för bedömning om hemgång pga högt blodtryck. Men klockan 10 var vi redo att åka hem :)
Mrsoname, väldigt ledsen för din skull! Sånt får bara inte hända :(
Mitt inlägg känns väldigt dumt nu, men måste få gnälla lite.
Allt går väl bra med bebis och min mjölk rann till igår. Fasen vad ont det gör i tuttarna! Högerbröstet är alldeles knöligt, fler som har så?
Tilde gick jag bf+15 och oroade mig galet mycket över längd och vikt.
Visade sig när hon kommit ut att var 52 cm och vägde bara 3396g, hade inte behövt oroa mig :)