Augustibebis 2012
Tunn mössa, långärmad body, långbyxor, strumpor och en filt tror jag vår bebis får åka hem i :)
Tunn mössa, långärmad body, långbyxor, strumpor och en filt tror jag vår bebis får åka hem i :)
Slemproppen återbildas, min gick för första fången för flera veckor sedan. Fortfarande igen bebis :p
Kan inte sova inatt igen, bebis hickar som en galning och jag har ont här och där. Svanken och i muffen mestadels, mensvärks liknande.
Upp tidigt imorgon som gäller så om någon träffar john blund, var snäll och skicka honom hit sedan! :)
Flera med sömnproblem även inatt :p
Klev upp och åt två delikatess knäckemackor och drack en festis precis, nu testar vi att somna!
Ang alla tofflor!
Jag köpte ett par skitfula gråa tofflor i "foppa-toffel" liknande material, som man bara kliver i (slippers?) med blingbling på för 49.- på Ica Maxi.
Har de redan när jag går till tvättstugan och tillbaka. De är faktisk riktigt sköna :)
Har även hört att de ska finnas på willys sommaren! :)
Var glad för era "små kilon" runt 30 kg här, så ni har en bit kvar. Vägning på torsdag! Vill inte om jag säger så...
Rätt där lilla kotten! Det är för att bf nu är 39+6
Gadget- jag känner mig också yr, plus illamående på det. Känns lite som i början av graviditeten. Galet trött också, dags att sova lite på soffan ;)
Massor med huvudvärk här med och illamående.
Bm igår, ingen äggvita och normalt tryck.
Spytrött på kläder överhuvudtaget ;)