• sally12

Augustibebis 2012

Tunn mössa, långärmad body, långbyxor, strumpor och en filt tror jag vår bebis får åka hem i :)

• sally12

Slemproppen återbildas, min gick för första fången för flera veckor sedan. Fortfarande igen bebis :p

Kan inte sova inatt igen, bebis hickar som en galning och jag har ont här och där. Svanken och i muffen mestadels, mensvärks liknande.

Upp tidigt imorgon som gäller så om någon träffar john blund, var snäll och skicka honom hit sedan! :)

• sally12

Flera med sömnproblem även inatt :p
    Klev upp och åt två delikatess knäckemackor och drack en festis precis, nu testar vi att somna!

• sally12

Ang alla tofflor!
    Jag köpte ett par skitfula gråa tofflor i "foppa-toffel" liknande material, som man bara kliver i (slippers?) med blingbling på för 49.- på Ica Maxi.
    Har de redan när jag går till tvättstugan och tillbaka. De är faktisk riktigt sköna :)

• sally12

Var glad för era "små kilon" runt 30 kg här, så ni har en bit kvar. Vägning på torsdag! Vill inte om jag säger så...

• sally12

Gadget- jag känner mig också yr, plus illamående på det. Känns lite som i början av graviditeten. Galet trött också, dags att sova lite på soffan ;)

• sally12

Massor med huvudvärk här med och illamående.

Bm igår, ingen äggvita och normalt tryck.

Svar på tråden Augustibebis 2012