Inlägg från: Albasmamma |Visa alla inlägg
  • Albasmamma

Augustibebis 2012

Rocktherebell: Usch så tråkigt, beklagar verkligen. Stor kram!

• Albasmamma

Ellenbmt: Nej! Vad hemskt! Lider med dig, hoppas ni har nåt annat gott hemma.

LiJon: jag tycker plussen helt klart överväger. Bara ni har hjälp med flytten tror jag absolut att ni grejar det.

• Albasmamma

Angelica: Så fin din lilla Sofia är! Förstår att det är en omtumlande tid nu. Försök få stöd och prata med andra i samma sits. Stor kram!

Här har det inte blivit många timmars sömn i natt. Yngsta sonen har fått magsjuka i natt. Så nu stoppar jag i mig vitpepparkorn och spritar händerna hela tiden i hopp om att jag och övriga familjen ska klara sig. Så typisk, jag hade sett fram emot 5 dagars ledighet men inte detta.

• Albasmamma

LiJon: Mysig film...så där bökar min också runt. Men så fort jag ska ta fram mobilen och filma så blir det lugnt. Ska försöka fånga det nån dag, är ju så kul att ha kvar sen.

• Albasmamma

jguz: vad härligt att allt såg bra ut med er lilla tjej!

Gadget: Hur var bröllopet? Gissar att man får säga grattis till frun nu! :) (för visst minns jag rätt, att det skulle bli bröllop i Sverige?!)

Tira: Kul med ett sånt besked!

• Albasmamma

Gadget: låter som en lyckad helg och framförallt bröllop, stort grattis!

Ikväll lyckades jag fånga bebissparkarna på film. Så mysigt.

Sommaren: låter lite som en dålig ursäkt. Varför skriva att personen fick hjärtinfarkt precis när han skulle skicka er vagn. Nästan som att de vill få er att känna nån skuld i det, konstigt. Hoppas verkligen att personen mår bra men jag skulle ringa och skälla ut chefen rejält. Lycka till!

• Albasmamma

Ellenbmt: usch då, men han kanske är mer förstående nu när du är gravid. Försök att inte oroa dig, du kan inte göra mer än ditt bästa och det du orkar. Kram till dig!

Svar på tråden Augustibebis 2012