Augustibebis 2012
Jguz: tror nog du kommer med. Jag ska själv flyga i v.34+4 men det ska ju inte vara nå problem så länge man har intyg med sig. Trevlig semester!
Jguz: tror nog du kommer med. Jag ska själv flyga i v.34+4 men det ska ju inte vara nå problem så länge man har intyg med sig. Trevlig semester!
Jag tycker också det känns som om bebisen ska trycka sig ut genom magen med fötterna eller rumpan.
Sowe81: jag hade så i min förra graviditet. Även ont i lederna i händerna några månader efteråt. Jag fick förklarat (då iaf) att det var hormonellt. Men säkert påverkas det också om man samlar på sig vätska.
Jag har inte skrivit på hela helgen, men försökt hänga med via telefonen. Men det var massor jag tänkte kommentera men nu minns jag inte.
Förresten Naimis: hur gick det med din värk under fötterna och provtagningen? Du kanske har skrivit om det men mitt guldfiskminne minns inte :)
Endast 8 arbetsdagar kvar....och noll motivation.
Naimis: vad skönt!
Stövelkatten: har du testat Blutsaft? Bra att BM lyssnade och tar en på allvar.
Naimis: Jag instämmer i Sommaren och Stövelkattens fina ord till dig och skickar en stor kram! Förstår din känsla och jag tycker också det är bra att du och din man kan prata om detta och att han stöttar dig! Kram
Ninime: usch för en sån dag men skönt iaf att allt var bra hos BM och att ni fick prata. Hoppas att du får sova gott i natt och att barnen är mindre trotsiga imorgon :)
Själv har jag ovanligt med energi idag, jobbat till 16.30 sen hem och laga mat och så började jag baka småfrallor. Jag som brukar vara dödstrött på eftermiddagarna. Men gissar att tröttheten kommer snart, ska bara få barnen i säng först. Sen blir det nygräddat bröd, en kopp te och fotboll!
Tira: vad ska ni kolla på för bil? hoppas iaf att den är som ni vill.
Sommaren: Bra att du åkte in och få allt kollat. Hoppas att du fått en lugn natt och att ni mår bra!
Bellatrixx: Jag instämmer med de andra! Försök prata med din sambo och vila så mycket du kan. Kram
Bellatrixx: Vad skönt att ha pratat ut och att han är förstående!
Helt O.T men jag fick en lönehöjning idag på 1750 kr, känns så bra! Nu ska det nog gå lättare att jobba dessa 5 dagar som är kvar. :)
Mammsen: välkommen tillbaka till oss!
Stövelkatten: hoppas det går över, har du möjlighet att ta ett bad? Kanske kan lindra lite.
A R: Tack och grattis i efterskott, fina presenter du fick!
Stövelkatten: Hoppas det blir bättre under dagen.
Issan: Tror inte det är någon fara så länge du känner dig pigg och inte har ont. Däremot mot slutet kanske det kan vara bra att försöka varva ner lite.
V.34 idag och 49 dagar kvar....oj vad jag tycker tiden går fort nu. :)