• Naimis

Augustibebis 2012

Ang övertäckt vagn beror det ju säkert lite på vad man har för filt.
    Jag funderar på en sommarsuflett till bugaboon, som solskydd. Sen finns de ju parasoll till typ alla vagnar

• Naimis

Igår gick jag in i v 25, och idag fyller min lilla kille 2 år! Tiden går sååå fort.

• Naimis

The Maraja- Det är nog en av de främsta anledningarna till att vi kommer köra på den med. Har stått mellan den och UJn ett tag.
    Har ni bestämt vilken färg ni vill ha?

• Naimis

Helt slut efter födelsedag/påskfirande.
    Nu blir de soffan resten av kvällen och försöka läsa ikapp.

The Maraja- Svart bas blir de iaf, sen står de mellan Petrol Blue, off-white eller helsvart. Gillar alla färger men helsvart känns stilrent, de andra färgerna känns sommriga men kanske inte så praktiska.

• Naimis

Jag har än så länge bara köpt 2 klädesplagg. Fokus ligger på flytt, känns dumt att köpa massa grejer innan vi flyttar och dessutom har vi ju kvar massa grejer sen tidigare.
    Det är väl vagn, en acta graco sweerpeace och ev stokkes daybed som är de större saker vi ska köpa.
    Sen kommer de inhandlas mer kläder och små grejer men jag känner ingen större panik.

• Naimis

Godmorgon tjejer!
    Suck vad jobbigt allt blev när klockan ringde i morse.
    Ännu en arbetsvecka framför sig, tack och lov en dag kortare.
    Denna vecka är det fullt upp, aktiviteter och middag med jobbet imorn kväll, BM torsdag efter jobbet (spännande) och på fredag ska vår lägenhet fotograferas inför försäljning och vi ska skriva på papper för den nya lägenheten.
    Inte nog med det har denna helg bestått av kalas, tårtbak, IKEA besök och en stor rensning av lägenheten. Och något väldigt obra, massa tunga lyft då vi flyttat ner 2 garderober och ett matbord i källarn. Stackars rygg säger jag bara.

Men jag har en weekend i London med min mamma att se fram emot nästa helg!

Hoppas ni har en fin dag

• Naimis

Hejåhå- Har bara varit där 1 gång sen inskrivning och både då och inskrivningen frågade hon bara hur mkt jag vägde. Ska dit idag igen

• Naimis

Välkommen trossan!

Vart hos BM nu v 24+6.

SF-mått: 24 cm
    Vikt: +6 kg
    Blodtryck: 110/65
    Socker: 6,3
    HB: 130
    Hjärtljud: 143 slag/min

Inga konstigheter. Fick även ett friskhetsintyg inför resan till London.

• Naimis

Vecka 26 *woop woop*! Det kanske inte är så konstigt att man börjar känna sig orörlig.
    Killen i magen ger sig till känna väldigt ofta och verkar än så länge vara vildare än sin storebror (hur det nu är möjligt).

Humöret är väl lite upp och ner just nu, vissa dagar tycker jag att jag är snyggt gravid och andra dagar känns saker inte alls lika roliga.
    Mest för att jag verkligen hatar att inte orka med allt jag vill, jag känner mig så begränsad, och det känns som det är alldeles för lång tid kvar.
    Nån som kan känna igen sig?

Jag ser verkligen fram emot en förlossning och att få träffa bebisen.

Svar på tråden Augustibebis 2012