Augustibebis 2012
Haha ingen fara. Lägger upp den ikväll så får du se
På tal om mat. Idag har ja vart skit jobbig, börja gråta bara vod tanken av att fortsätta äta julmat.
Då ställer sig min fantastiska make och lagar köttfärsås till mig istället.
De va ingen som sa något om de när ja gjorde mitt. Fin bild fick vi och hjärtat syntes trots tömd blåsa
Arba- Jag la in 2 bilder igår kväll
Ellenbmt- Äter sushi, finns mamma-sushi och så länge fisken vart fryst innan går de att äta, och de har den varit på nästan alla sushi ställen
Just nu är de jäkla mkt på jobbet iom årsbokslut och alla fakturor som ska hinna komma med. Så idag blev de nästan 10 timmars dag, har vart övertid hela denna vecka. Hade nog behövt en lur nån gång under dagen, men de finns ingen tid för de.
Ingen motion utöver promenad från och till tunnelbana så jag får mina 30 min om dagen iaf.
Här är en som åkt på foglossning redan. Känns när jag gått, stått och legat konstigt. Inte alls kul, hoppas verkligen att de inte blir värre.
Ellenbmt- Vi har bestämt att inte göra de trots att de är gratis.
Ja skulle säkert nojja även om vi fick bra resultat och eftersom jag bara är 23 är risken väldigt låg.
05091112- Nej har inte gjort de. Vi pratar däremot att åka till NYC i maj och då kommer jag va i ca 28.