Inlägg från: Sommaren12 |Visa alla inlägg
  • Sommaren12

Augustibebis 2012

Hur gick det capy? :)

Funderar lite på träning. Jag tränar tre gånger i veckan nu, mest styrketräning och på crosstrainer, ska snart stoppa in lite yoga ett av passen ist. Alla säger att jag ska ta det lugnt och det gör jag! Har gått igenom gymmet med en gravid pt och tar lagom jobbiga vikter, maxar aldrig! Men jag undrar över crosstrainern och motionspass tex IW, har läst att man inte ska upp i för hög puls men VAD är för hög puls? Crosstrainern säger att min puls ligger på mellan 150-155 när jag kör den. Är det ok? Jag tycker det känns bra, men kan man lita på bara sin kropp? Tänkte prova IW ikväll. Var inte nån här instruktör i det?

• Sommaren12

Grattis capy! Kul att höra!! :)

Svipp: ja... Han får ett barn HAHA! ;) Nämen jag vet inte, jag får mycket av honom nu eftersom jag pluggar och han har ett välbetalt jobb, så visst vill jag göra något för honom men presenter när barn föds tycker jag personligen är lite överflödigt. Vi försöker skämma bort varandra på olika sätt nu innan istället (hoppas vi fortsätter sen med!), ex så fick jag en jättefin klänning att stoppa magen i och jag lagar goda trerätters till honom ibland som han gillar. Min man är svår att köpa nåt till, han är en sån som har allt och behöver han nåt så köper han det själv innan en annan hinner.
    Fint dock med namnsmycke! Var ju himla gulligt av din man! Har dock inga bra tips, alltid svårt att ge råd om inköp till män. De är svåra! ;)

• Sommaren12

Håller med dig astro!