• banana81

Augustibebis 2012

Nu är jag tillbaka efter RUL! Det var väldigt suddigt för precis som ni har sagt till mig så har jag moderkakan i framvägg! Eller är det livmodern..? Haha, ja va så nervös där så jag minns knappt vad han sa! Han kunde inte mäta allt så bra som han ville så vi ska dit igen. Han ville flytta bak mig 2 veckor!! Men förhoppningsvis så kan han mäta bättre nästa gång så jag inte blir flyttad så mycket!

Bilderna var som sagt suddiga men både jag och läkaren såg minsann nåt som stack ut!! Hihi!!

• banana81

Tisdagen den 17 ska jag dit igen!
    Jag funderar över det att han ville flytta mig två veckor, kan det verkligen blivit så fel i mina räkningar? Jag är ganska säker på att ja hade ÄL den 7/12. Sen plussade jag den 2/1.. Skulle jag då blivit gravid två veckor senare så kan jag väl inte få ett plus redan då?

• banana81

RockTheRebell: när har du bf? Jag hade själv räknat den till 28/8 men om jag ska flyttas två v så är vi ju i mitten på september!

• banana81

Jag har PCO och i princip ingen egen ÄL så detta är absolut inte planerat! Jag trodde inte att jag kunde bli gravid utan hjälp ens!
    Men jag har i min kalender antecknat när vi haft sex, och är rätt så säker på den 7:e... Aja, ungen kommer när den kommer, haha!!

• banana81

Nu när ni andra öppnar er och berättar om era förlossningar så kan jag ju passa på att berätta om mina drömförlossningar!
    Med första satt jag i duschen tills krystvärkarna startade, 3 timmars värkar plus 40 min krystande! Ingen smärtlindring mer än några akupunkturnålar i öronen som jag tappade i duschen!
    Andra barnet blev jag igångsatt, tog 2 timmar från de onda värkarna och 3 st krystvärkar. Ingen smärtlindring!
    Jag har helt enkelt bestämt mig att jag ska klara mig utan och det gör man! Bm sa till mig nu sist att när det gör så jävla ont så man vill krypa ur sitt eget skinn DÅ är det riktigt nära! Så tänk på det när ni ligger där!

• banana81

Nu har jag missat allt för många sidor och ska roa mig med att läsa ikapp!
    Jag har äntligen kommit HALVVÄGS idag!!! WIIIIE!!!!

Glad Påsk i efterskott förresten!

• banana81

Är det någon av er som fått kommentarer om att ni är för stora? Jag är överviktig men har ändå fått en fin (tycker jag själv) bebiskula! Detta är ju min tredje så visst, den är kanske lite stor. Men när ja tittar på era fina magar så är det många som är som min! Lagom enl mig!
    I alla fall så har min svärmor börjat kommentera min mage och min vikt varje gång jag träffar henne! Sist blev jag så ledsen så jag fick gå iväg och gråta på toaletten.. Jag vet inte vad jag ska säga till henne, har ni några bra tips? Det får gärna vara ganska spydigt för dom är rätt så snabba i käften själva!

• banana81

Jag har haft Stadiumväskan som skötväska till min son i 2 år nu och den håller perfekt än och jag är verkligen jättenöjd! Min dotter har haft samma som skolväska! Hon vill gärna ha en ny till varje nytt skolår och då känns det helt okej eftersom den är så billig!

När jag låg i sängen i morse kände jag att livmoderkanten gått ovanför naveln! Kändes som ett stort "steg", haha!!

Ha en skön fredag fina ni!!

• banana81

Hej tjejer!
    Jag har inte skrivit på länge nu, men jag läser ändå! Känner mig som en stalker lite, haha!
    Men nu måste jag fråga om nån mer är dödstrött? Jag är helt slut! Kommer knappt upp ur sängen på morgonen längre och bara längtar tillbaka hela dagen sen..! Det har gått så långt att inget känns kul längre för jag orkar inte göra nåt! Det räcker att jag går upp på ovanvåningen så är jag helt matt i hela kroppen och känner mig svimfärdig nästan!
    Nån som vet vad ja ska göra?

• banana81

Tack för era tips, ja ska ta ett snack med min bm! Hade precis en kund (är frisör) som också är gravid men längre gången. Hon sa att hon med var otroligt trött för nån månad sen! Kanske går i perioder?

• banana81

Vad skönt för er som sover bättre! Jag drömmer så otroligt konstigt att jag vaknar av drömmen och ligger en bra stund och funderar över vad som händer i mitt huvud egentligen! Tungan ute

Ang män och namn så är det samma här! Han är inte helt nöjd med något av de jag hittar men samtidigt så kommer han inte med några egna förslag heller! Jag har två barn som börjar på A, och jag själv, OCH hunden.. Är det för mycket med ett A-namn till tycker ni? Jag kan inte riktigt bestämma mig...!

• banana81

Måste bara berätta att när min svärmor vid ett tillfälle sa "tjockis" till mig när jag väntade min son så svarade jag tillbaka "Hej tjockis" hon tittade lite frågande och jag spelade dum, sa bara "ja, jag trodde det var så vi kallade varandra nu?!"
    Hade en kund idag (en gammal tant men ändå) hon undrade om jag skulle ha barn. Ja, det ska jag, svarade jag. Ja, det såg hon ju direkt, sa hon! Jag tog mig på magen och sa att jag börjar ju få lite mage nu! Ja, svarade hon, OCH RUMPA!!!
    Tack som fan..!!

• banana81

Tjockisbullen: Precis sådär har jag med det! 3 veckor med konstant hosta, snuva, feber och allmänt pissit bara..! Blir ju deprimerad på riktigt snart!

Grattis till lilla sessan Angelica!!

• banana81

Hur står ni andra ut i värmen?? Vi har 27 grader varmt här redan och jag håller på att dö!! Svettas som en tok och är helt rödflammig i ansiktet. Sen ska man jobba och vara hyfsat trevlig...!
    Jag fick ändrat bf till den 11/9 så jag känner att jag borde byta tråd.. Kikar in här dagligen ändå och "håller koll" på er!

Svar på tråden Augustibebis 2012