Augustibebis 2012
Anneh: Nej vi vet inte men har känslan av att det är en liten kille
Har du nån känsla vad du tror det kan vara då?
Anneh: Nej vi vet inte men har känslan av att det är en liten kille
Har du nån känsla vad du tror det kan vara då?
Albasmamma: Vet du vad det blir för kön? Jag har samma hjärtljud som dig så tänkte om du visste?:) Kul och spekulera.
Hej alla!
Jag har en fråga. Ni som har skickat in moderskapsintyget, hur lång tid tog det för er innan ni fick papper från försäkringskassan?
Jag har gått upp ca 8 kg och jag är redan peppad inför att "ta tag i det" efter förlossningen
Hej! Det här med att få 10% av sin arbetsgivare... Gäller det bara om man är fastanställd? Jag har ett vik och har haft i 1 1/2 år. Nån som vet vad som gäller? (jobbar i skolan)
Anneh: jag har månadsanställning och har ett vik som är på 1 1/2 år! Är inte timvik! Får fråga chefen
Husmodern: Villl du att brösten ska läcka? Det är väl skönt å slippa det?:)
100 dagar kvar idag
Fru elle: Sixten är ett tufft/coolt/fint namn som vi har som nummer 1 på våran lista:) Passar ju perfekt ihop med Harry och Molly tycker jag!
Herregud! Fixade och la till mig i BF-listan och allt såg snyggt och fint ut.. Sen när jag tryckte på posta så kom allt i en annan ordning. Förlåt. Kan man radera ett inlägg? Jag hittar inte hur man gör?
Hej alla! Jag läser varje dag men är dålig på att skriva. Tänkte kolla om det är nån här som har erfarenhet av Brio Sing?
Jag är i v29 nu och jag känner verkligen att tiden går så fort. Jobbar i skola och nu är det bara 2 veckor till avslutningen. Sen jobbar jag ungefär 3v till. Sen är det semester och jag längtaaar
Snart har vi våra bebisar hos oss, känns så overkligt på nåt sätt.. Ha det så bra alla