Augustibebis 2012
Okej, tack för svar! Blev lite visare iallafall
Okej, tack för svar! Blev lite visare iallafall
Grattis Millas
Heja frukå, hoppas du har din lill*hos dig nu
Tesdy: skönt att höra positiv upplevelse om igångsättning då jag själv förmodligen kommer bli igångsatt om 9-10dagar om inget hänt innan då. Men det tror jag ju inte. Har fått en hinnsvepning (säger man så?) men känns inte som den gjorde så mycket mer än att jag har lite molande värk till och från. Ska få en till på måndag. Nu börjar det verkligen komma ut bebisar, så kul. Ibland känns det som det var igår man plussa tycker jag.... samtidigt som man är trött på att vara gravid och bara vill ha den lill* hos sig
Frukå: Grattis till pojken
Lingonsylt? Det var nåt nytt
Jag älskar lingon!
Tesdy: Det är inte bestämt än. Hade ju velat Mölndal känner jag men det spelar ingen roll egentligen. Vad tyckte du om Mölndal, jag har bara hört positivt om det?!
Frufoxy: hoppas verkligen att det är på riktigt för dig och att du får din bebis under morgondagen
Kämpa på!
Hej ni!
Har haft värkar från och till hela natten, inga jätte starka men ändå. Min fråga är kan det vara slemmisen som är på g när det är ljusrosa på pappret och i toaletten? Innan den verkligen kommer? Eller ska man ringa in å fråga? (Ursäkta för detaljerna)
Stort grattis Ellen och Sommaren
Igår hade jag värkar från och till hela dagen och tror även att en del av proppen kom. Hade även värkar natten till fredagen. Fullt hanterbara, kändes mest som en väldig mensvärk. Svårt att veta tycker jag om det är värkar... Det jag vet är ju att jag inte har känt något alls till att känna att det gör lite småont. Vi var på Liseberg igår och gick runt i 4 timmar, då hade jag "ont" till och från hela tiden. Sov så gott inatt och allt vad värkar heter var/är som bortblåsta?! Trött man blir... Hoppas ju att det kommer igång av sig självt men har tid för igångsättning i veckan och det känns skönt att ha en deadline liksom
Hej på er! Igår kl 00,56 fick vi en liten prinsessa. 3640g och 51cm lång. Lever i ett lyckorus nu såklart och bara beundrar henne. Så liten och så perfekt.
Hej alla! I måndags den 20/8 kl 00.56 kom våran älskade Cornelia till världen. Hon vägde 3640g och var 51cm lång
Att man kan känna sån lycka, helt otroligt. Jag/vi lever i en bubbla och jag börjar gråta när jag ser på henne för hon är så himla fin
Förlossningsberättelse får komma vid ett senare tillfälle. Ska försöka gå in på datorn också och lägga upp en bild på henne. Grattis till er andra som fått och kämpa på ni som väntar. Förresten jag hade BF 19/8 och åkte in då. Så det hon var väldigt punktlig ändå