FruFoxy skrev 2011-12-07 19:36:07 följande:
jordgubbsylt:
Eftersom jag gjort båda delarna så är det helt otänkbart för mig att välja snitt. Vaginalt för mig tack! Den första förlossingen var ju hemsk, och andra var väl inte toppen men den var ju helt klart underbar i jämförelse. Och den tredje var en drömförlossning! Hoppas nr 4 blir lika bra men är inställd på att den lika gärna kan skita sig lika mycket som den första gjorde. Hoppas som sagt på vaginalt
Hur var det för dig med din/dina förlossningar?
Min förlossning var väldigt okomplicerad. Jag hade några incidenter med en bm som hade lite dålig koll. Och hjärtljuden gick ner ett tag men så fort det kom en ny bm så petade hon undan någon kant där inne så var det löst. Sprack väl ganska mycket men inte onormalt mycket. Önskar att jag fått mer stöd att föda i en annan ställning än platt på rygg. I efterhand tycker jag att det var superhäftigt att föda faktist, även om jag vet att det gjorde skitont när jag väl var där.
Måste googla pannbjudning för jag vet inte riktigt vad det är inser jag.
Jag hoppas du får en lika bra förlossning som trean! Det verkar ju som om det blir bättre och bättre för dig så logiken säger ju att den kommer bli ännu bättre endå :)