mammsen skrev 2012-03-24 19:52:27 följande:
Kan inte någon hjälpa mig att lägga till mig i bf listan?
jag har med bf 19/8 med andra barnet men när jag försöker så blir det bara en klumptext,,
Ser att ni snackat inköp med!
Vi har en byrå som man fäller ut som skötbord sedan tidigare,
Jag köpte en ny vagn på mellandagsrean en cresent classic (den med svängbart styre) med hårdlift
Vi har handlat lite nya neutrala kläder i strl 50, 56 och 62 och sängkläder och söta sådannadära man kan hänga över sängen och skötbordet ni vet.
Och idag! Har vi varit på barnbytardagar och handlat bebiskläder i strl 50, 56, 62 och 68 så vi har till första halvåret. Fick även tag på babybjörns bärsele, babygym från babyproffsen, Babysitter, och skötbädd m.m för bra pris i kanonskick! Fick även uppgraderat en hel garderob till dottern i strl 110. Sååå nöjd är jag!!!
Det vi har kvar är spjälsäng och babyskydd sedan är vi i stort sett färdiga,, vill ha allt färdigt senast till månadskiftet juni/juli med blöjjor och allt! då är jag i ca v 33. Sedan när jag är tung och trött ska jag bara slappa och vänta på bebis utan någon stress om att inte vara färdig..
JO!! Jag och mr right och dottern käkade lite god mat på restaurang tidigare och snett mittemot oss satt 2 alkisar, den ena av dem satt och stirrade på mig hela tiden och när hans sällskap gick ut för att röka började han snacka med mig. Varpå jag lite trevligt försökte ignorera han och sa lite diskret till sambon att "jag tror han pratar med mig" varpå min sambo som för tillfället tydligen är hög på testosteron vänder sig om med mördarblicken och frågar om han snackar med oss?! Då ska ni vara medvetna om att min sambo är otroligtr lik edvard norton i american histori x. Samma blick, ansiktsform och rakning, dock har min sambo lite mer tattueringar.. Och,,, jag har aldrig sett han sån!! Lugna ner dig lite sa jag, "så farligt var det ju inte" men sammtidigt blev jag lite extra kär där en stund i min överbeskyddande älskling <3 Haha
Missade jag något eller var denna "alkis" otrevlig på något sätt? Med tanke på reaktionen.