• Sandrina

Augustibebis 2012

Jag hade också åkt! Men bara i backar där jag verkligen känner mig säker!

Kanske kan undvika snowboardparken! ;)

• Sandrina

Jag tänker mig att det är skillnad på färg och färg. Kan du inte gå till en frisör och fråga helt enkelt? Då kan du ju köpa färg från dom som dom rekommenderar!

• Sandrina

Hjälp vad ni skriver! Har inte varit här sen innan jul, känner att det nog inte ens är någon idé att försöka gå igenom allt! :)

Hoppas ni haft en mysig jul och ett trevligt nyår.

Själv är jag trött på allt vad julen innebär och förknippar det mesta med trötthet och illamående.
    Ikväll blir det att slänga ut alla julsaker, så skönt!

Jag är i vecka 10+3 nu, mitt illamåendet blivit värre, första dagen på jobbet idag, inte roligt men det måste gå. Vill bara åka hem och sova!
    Känner även av yrsel ibland, ingen trevlig känsla det heller.

Hoppas på att det snart går över!

Hur mår ni andra?

• Sandrina

Ingen som har avslöjat mig än, men känner mig allt annat än strålande, haha! :)

Jag bor också i Stockholm, Sollentuna närmare bestämt.
    Kul att höra vart folk bor! :)

• Sandrina
    any19877 skrev 2012-01-10 15:36:52 följande:
    Jag bor också i Sollentuna! Hur gammal är du, Sandrina?
    Kul! :)

Jag är 25 år, du då?
  • Sandrina

Any19877: Jag har inte varit hos min BM än, ska dit nästa torsdag! Men jag kommer gå till Mama Mia i Kista, då jag jobbar i närheten! Vet inte hur jag ska göra med föräldrar grupp, för den vill jag ju hellre ha i Sollentuna!
    Vart ligger Hera? Går du dit?

• Sandrina

Jag tänker också köpa mina första mammabyxor snart! Tycker redan det är obekvämt med jeans som sitter åt, trots att de inte har hänt så mycket med magen än.
    Men tills dom är inköpta kör jag med kjol! Såå bekvämt!

• Sandrina

Gadget: Men, har jag fattat helt fel? 12+6 låter som 13 veckor för mig?! Med 12+6 menar man väl 12 hela veckor + 6 dagar!? Eller?

LundinEk: Du säger att du gått 12 veckor i morgon och har BF 1/8. Jag har BF 2/8 och har gått 11 veckor imorgon! Hur går det ihop?! Eller menade du att du går in i vecka 12 imorgon?

Blir alldeles snurrig av alla siffror! :)

• Sandrina
    babyhummingbird skrev 2012-01-11 08:35:51 följande:
    Menade att jag går in i vecka 12 (11+0)
    Okej, då är jag med! :)
    Snart har vi i alla fall passerat 12 veckor, ska bli så skönt!!
  • Sandrina
    Randiga Rut skrev 2012-01-11 10:41:08 följande:
    mammsen: bullen85 har alldeles rätt! Jag var lite otydlig. Å, ja det är skitsvårt att hänga med i alla berättelser! Men usch vad hemskt att kräkas blod!! Mår du bättre den här ggn? Jag har dock börjat kräkas galla, kan det vara dåligt?

tesked83: Jag ska in till kk imorgon på ul hos blödningsmott. Om jag förstått det rätt så gör de en grundlig undersökning för att se om det går att spåra var blödningen kom från. Å för att se om den lilla lever... Funderar du på att gå till emmaultraljud?
    Att kräkas galla är väl inget farligt!? Det gör man väl när man inte har något annat att kräkas upp?
    Dock är det ju väldigt otrevligt och obehagligt, kräks själv en hel del galla nu. Usch & fy!

Eller har jag fel? Är det farligt att spy galla?
Svar på tråden Augustibebis 2012