Augustibebis 2012
Hur mycket sammandragningar är "okej" att ha eg? Tycker det blir mer och mer nu.
Hur mycket sammandragningar är "okej" att ha eg? Tycker det blir mer och mer nu.
Hur har ni det med kissandet? Sen några veckor håller jag mig hela natten, måste bara upp en gång tidigt på morgonen och ofta är det ändå då jag stiger upp. I början av graviditeten var jag uppe upp mot fem gånger varje natt! Lustigt det där... Däremot springer jag betydligt oftare på dagen.
Va jobbigt Roos! :S
Åh grinig jag är nu på kvällen! Har nog droppat minst tio seriösa namnförslag för min man och han dissar ALLA! Men själv kommer han såklart inte på nåt...
Måste va det lillakotten. Blir bara irriterad, namn verkar inte ett dugg viktigt för honom. Jag kommer inte på så många fler nu. Och så är det trist att de jag gillar mest är de han gillar minst. Vill att namnet ska va nåt vi båda verkligen tycker om, inte en kompromiss. Suck...
Fru elle: jag är med 25+0 på måndag och ska till bm! :)
7ehimlen: ja testa! Det är kalasgott och lite mindre onyttigt än glass/grädde. Man behöver inte så mycket till heller. Då kan man njuta med gott samvete! Äter det till lunch ibland!
Bellatrixx: bungyjump på blåsan JA! Hon är igång precis heeela tiden också! Jag sover bättre om nätterna nu men vaknar runt fem-sex och somnar aldrig riktigt om.
Fransyskan: smart! Man ska kunna fästa dom på foten med va? Och i bhn mellan brösten har jag för mig. Använde stegräknare med jobbet ett par gånger. Då var rekomendationen 10 000 steg om dagen inkl andra aktiviteter man kan tillgodoräkna sig steg för.
Själv gillar jag gubb- och tantnamnen, ja inte alla, men en del. Gillar franskklingande namn också. Skulle vilja ha Meredith, Märtha eller Selma till vår tös men det totalvägrar mannen
. På pojknamn var Elton, Vilde, Sture och Knut de jag var inne på, men nu blir det ju en flicka.