• Kampis

Augustibebis 2012

Novixi skrev 2012-07-30 16:05:05 följande:
    Det börjar äntligen hända lite här! Inget stort men varje gång jag varit på toaletten idag (5 ggr) så har det varit en liten del av slemproppen på pappret när jag torkat mig :D vet att det fortfarande kan dröja nån vecka men det händer i alla fall något! :D
    Det hjälpte kanske lite att vi myste till det igår då.... ;)

Får man vara så äcklig och fråga hur den ser ut?

jag har haft ett par dagar nu när jag ett par gånger om daget fått ur typ som en tjock slemtråd, nu börjar den bli mer ät det gröna hållet från att igår ha varit typ mjölkvit.. ka de va slemmisen? Den kom under förlossningen förra gången så jag har ingen aning om hur den kan se ut...    
  • Kampis
    Sommaren12 skrev 2012-07-30 16:07:54 följande:
    Hade ett fånigt breakdown innan. Nyduschad och skulle klä på mig. Bara stod och stirrade in i garderoben och blev där och då så vaaansinnigt trött på mina mammakläder! Har bara ett par plagg som går runt runt runt och nu börjar många toppar bli för små och går inte över magen. Slutade med att jag slängde mej som en annan barnrumpa på sängen och började störtlipa.

SÅ färdig med detta nu.

Snart är det över!
  • Kampis

Åh det låter ju som min!! Då kanske det är slemmisen på mig med,  man kan ju hoppas!

• Kampis

Här görs inga nedre undersökningar. Sist jag var hs bm frågade jag om hinnsvepning och det gör hon inte förrän v 41. fasen...!

• Kampis

Min barnmorska sa att vattnet kan inte gå "lite"utan när det väl har börjat läcka läcker det hela tiden :/

• Kampis
    Roos26 skrev 2012-07-31 17:28:21 följande:
    Är sÅ trött efter att varit vaken halva natten med dottern som inte kunnat sova å massa SD å en del med mensvärk i. En dotter som pratar å försöker leka med mig i ett....inte tyst en SEK.....en sambo som e sjuk å ynklig å. Jag som e total slut å inget tålamod..... Aaa vill bara få en tyst minut å få sluta mina ögon ...

Det låter absolut som att vi borde träffas och släppa ihop våra ungar så de kan röja med varann så vi kan gå och lägga oss??!! ;)
  • Kampis
    Sommaren12 skrev 2012-07-31 20:50:14 följande:
    Många snackar om ett tryck mellan benen. Antar att ni menar att bebis borrar ner sig och trycker på. Har inte känt det alls. Kan känna ett tryck neråt i magen ibland men inte så ofta och inte sådär enormt. Nån beskrev det som att ha en melon hängandes mellan benen. 
    Måste man känna det innan det är dags eller är det också individuellt? Annars är det nog lååångt kvar för mig för jag har inte känt nåt liknande. :/

Har inte heller varit med om denna "tyngd" som man hör om, varken nu eller förra gången
  • Kampis

Jag tycker du ska ringa in och be om en sovdos Gadget om du är så trött redan, det ger de dig säkert :)

Svar på tråden Augustibebis 2012