Augustibebis 2012
Fortfarande inga värkar :( Var ute på promenad i 45 minuter, så länge har jag inte kunnat gå sen v 15 eller nåt..
Fortfarande inga värkar :( Var ute på promenad i 45 minuter, så länge har jag inte kunnat gå sen v 15 eller nåt..
Stort grattis Ninime!!!
Igår kväll hade jag lite sammandragningar, kom tätare och tätare efter hallonbladsteet och började hoppas på att det kanske skulle dra iång inatt, men förutom en sjövild unge var det lugnt hela natten :/
Antar att hinnsvepningen inte gjorde nån nytta här heller, trots att det bara gått 36 timmar av 72 men det känns som jag borde känna nånting mer, nu kännas det absolut ingenting alls.
Påbörjade iaf dagen med en ny kopp te ;)
Hinnsvepningen gjorde ingen nytta, attans :(
Däremot håller jag på att bli sjuk är jag rädd, både i går kväll och nu idag har jag varit helt matt, benen bär mig knappt, jag är yr och trött så trött :(
Jag fick också ont i övre delen av magen och fick svaret att det tydligen är diafragman som blir mosad och blir öm =)
Nu ska vi äta nylagad blåbärspaj - mums!
Stort Grattis fru Elle!
Sällar mig till gruppen som bara har förlossning i tankarna nu! varje gång jag är uppe och kissar på natten (tp som inatt var det en gång i timman) hoppas jag att klockan inte är så mycket, för jag blir så besviken när jag inte har värkar så jag tänker at "å klockan är bara ett, det kans starta ändå!"
Var ute på promenad en timma innan och tog sen världens absolut skönaste dusck, vblev dyngsvett av promenaden...!
Häromdagen fick vi reda på svaret på vattenprovet.. otjänligt så in i helvete. E-koli fick ligga på max 9 - vi har 44!!
Så i fredags ringde sambon till borrarbna , och de ringde nyss och sa att de kommer nu ikväll och borrar! Snabba ryck!
Min kom när Moa var på dagen två månader, trots helamning.
Gissa om det sög eller.
Hmmm bara avslag och mens i ett kör då I guess...?