• Saaajmon

Augustibebis 2012

Nu har man tecknat gravid försäkring på länsförsäkringar :) 

Gravidförsäkring Bas
    Gravidförsäkring Bas kostar ingenting och ger en olycksfallsförsäkring för mamma och barn, samt ett livskydd för barnet. Du väljer själv när du vill teckna försäkringen men den börjar gälla tidigast från den 10:e graviditetsveckan. Barnets livskydd börjar gälla från vecka 26 och olycksfallsskyddet börjar gälla 24 timmar efter förlossningen, fram till och med barnets 6-månadersdag.

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Har 12+0 om 8 dagar :D

7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    BinniBoo skrev 2012-01-17 14:53:30 följande:
    Gick tyvärr inge vidare... det var missfall :(
    Fyf*n!!! Är otroligt ledsen för din och eran skull.. det är det man minst önskar att man ska få :( 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    Aprilia1977 skrev 2012-01-18 06:40:11 följande:
    Jag blir tokig!!!

Det är inte skönt att sova längre!!!!!! Det har varit så i ett par veckor nu och det gör mig arg! När det väl är en timme innan klockan ringer, ja, då behagar kroppen att "sova gott".
    Har vart vaken sen halv 5 och jag skulle gå upp 2 timmar senare. Var meningslöst att sova... Hade sovit i 4 timmar ca... MYSIGT eller inte!
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Andra kvällen med illåmende. Trodde verkligen det var slut med det då jag har vart utan det i två veckor :/

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Fick lägga undan mina jeans idag då det var på håret att det passade. Gått upp på låren, men inte rumpan haha :) 

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Idag är en sådan dag då jag  känner mig så otillräcklig, ful och värdelös... Dåligt med sömn har jag fått också, så nog det därför. Glad

7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    jannonym skrev 2012-01-19 17:14:36 följande:
    Här e en till som väntar nr 4 :)

Har tre pojkar äldsta är 11 år och de två yngre fyller snart 8 år.
    Så det här blir en liten sladdis :)

Tror att det är en pojke till... Försöker intala mig det för att inte hoppas för mycket på en tjej. För om jag ska vara helt ärlig så önskar jag mig faktiskt en tjej :/ (nu blir jag väl lynchad).

Hehe....I'm only human....
    Klart du vill ha en liten flicka som du kan pyssla om. Det är mänskligt att tänka så! :) 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    Bellatrixx skrev 2012-01-20 08:39:51 följande:
    Godmorgon och grattis till att ni ska gifta er!

Läser ju i detta forum varje dag och har läst en del om lustiga drömmar. Inatt drömde jag en lustig men rolig dröm, jag drömde nämligen att jag har haft mobilen på ljudlös och att när jag kollar på telefonen så har jag ett missat samtal av nummer 0588585 (påhittat) och utav mästerkattenistövlar, haha!

jag ringer först upp det första numret då jag tänker att undra vem detta kan vara? och då visar det sig vara Saaajmon ifrån denna tråd, och vi sitter och snackar lite om graviditet och sedan lägger jag på då jag är stressad över att jag måste ju ringa upp mästerkattenistövlar (jag är inte en blyg person men kan lätt bli lite nervös) så jag ringer upp för att även hon och jag snackar lite om att vi är trötta och förväntansfulla.

Efter att jag har lagt på börjar tankarna gå, undra hur de fått tag i mig osv, och kom på att jag hade skrivit ut mitt nummer på familjeliv och så tänkte jag "ja, men det här var väll himla trevligt, borde ringa upp någon dag snart igen"

Haha, alltså det var en väldigt lustig dröm men glad var jag och tyckte att det var lite skojigt :) 
    Haha, jaa... Ska jag känna mig speciell nu? Flört Jag börjar väl snart drömma om FL och MinBebis haha.. Kanske spenderat för mycket tid här? Skäms 
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Jag tror att jag kommer väga ca 73 kg, typ 13 kg tror att jag kommer få gå upp :) 

7 Augusti ♥
Svar på tråden Augustibebis 2012