• Saaajmon

Augustibebis 2012

Min bebis verkar inte gilla att mamma är sjuk. Kände den mer i morse, kändes exakt som man får sockerdricka i foten när den rörde sig :) 

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Jag börjar förstå det när jag känner bebisen. Men jag kommer aldrig att fatta det haha :D

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Jag har gått upp 1,5 kg. Trodde det var mer. Men tacka och ta emot. :) jag har ätit som en häst i olika omgångar haha :) 

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Jag vet en tjej som gick ner 10 kg då hon bara spydde varje gång hon åt något. Men det är inget farligt sa henne BM. Det är olika, hon kommer gå upp snart när hon börjar äta normalt :) 

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Min mamma såg sin första gråa hårstrå som 19 åring.. HJÄLP! Förvånad

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Snobben eller mupparna? :) 

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Själv så funkar ingen hostmedicin förutom morfintabletter. Men det vågar jag inte ta!

7 Augusti ♥
  • Saaajmon
    novaunique skrev 2012-02-08 23:54:43 följande:
    Usch, har dåligt samvete. Har en överj-lig förkylning med tillhörande hosta. Hostar upp inälvorna känns det som, och får jättemkt sammandragningar som följd. Ringde min vårdcentral och rådfrågade och de skrev ut cocillana-hostmedicin. Tydligen ok att ta när man är gravid. Tog det ikväll, nu till natten. Det hjälper mot hostan men fasen, det känns inte kul att stoppa i sig ngt... jag blir ju som lite groggy/trött av medicinen.. hur ska då inte skruttunge känns det därinne..? Blä.. gillar inte detta..
    Tycker verkligen synd om dig! Rynkar på näsan
    7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Jag har hostat så mycket att jag har träningsvärk i magen idag... Pyret blir helt tokig när jag hostar haha :D

7 Augusti ♥
  • Saaajmon

Bebisen har disco i magen. Bubblar och rör på sig ordentligt haha :D

7 Augusti ♥
Svar på tråden Augustibebis 2012