Augustibebis 2012

Känns inte bra detta och om 2 dagar är det 1 år sen min morfar dog. Jag bryr inte så värst mycket då inte vi hade världens bästa relation... Men det kommer bli tufft för mamma dock.

Nu kommer jag till det roliga. Jag vet inte om det var bebisen jag kände, är väl omöjligt att en förstföderska ska känna så här tidigt.
Men jag ska förklara: När jag låg i sängen i morse så tittade jag på tvn och jag märker något som känns som när man rullar en liten kula på kroppen. För jag kände det tre gånger, för när jag tryckte på höger sida så flyttade den sen sig till vänster sida och det var samma känsla och sedan den tredje gången var ca 8 cm cm under naveln.
Kände bebis igen! Är så överlyckligt. Jag vet att det kommer ta ett tag innan jag känner den sparka. Men att känna bebis är så härligt. Det går inte beskriva :D
Jag trodde det inte själv. För jag har bara hört från alla moralkärringar att man inte kan känna innan vecka 18 som förstföderska. Men jag vet någon annan som också kände i vecka 13+?, men hon kände det som det var en fisk. Men vi alla känner olika :)
Allt filmades med mobiltelefon
Den 32-åriga mamman hetsade sin treårige son att röka och dricka starköl – medan hennes väninna filmade allt med mobiltelefon.
”Tänd i gång för fan. Sätt fräs på fanskapet", säger mamman till pojken, enligt Sydsvenskan.
Nu åtalas hon för ofredande och brott mot alkohollagen.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14328457.ab